ویدئو | تا زدن تیشرت توسط ربات انسان‌نمای تسلا چند درصد آدرس‌های اینترنتی دنیا برای کاربران ایرانی فیلتر است؟ چند درصد اینترنت کشور از فیلترشکن‌ها و VPNها می‌گذرد؟ جریمه ۱۵ میلیون دلاری «چت جی پی تی» در ایتالیا حسگر مینیاتوری برای تشخیص گاز آلاینده دی‌اکسید نیتروژن ساخته شد مشهد میزبان طرح رسانه‌ای رایانو | گامی برای تربیت نسل جدید کنشگران رسانه‌ای + فیلم ماه ممکن است ۱۰۰ میلیون سال پیرتر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم گوشی جدید ریلمی با بالارفتن و پایین‌آمدن دما تغییررنگ می‌دهد! + ویدئو بعد از گذشت دوماه از آزادسازی رجیستری آیفون، هنوز این محصول به شیوه تجاری وارد کشور نشده است! بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بهترین و پرطرفدارترین بازی‌‌های اپ استور در سال ۲۰۲۴ + فهرست در One UI 7 می‌توان حین پخش موسیقی، فیلم‌برداری کرد چرا شب ۳۰ آذر تنها شب یلدای ۱۴۰۳ نیست؟! در بازی Elden Ring: Nightreign دشمنانی از بازی‌های قبلی «فرام سافتور» هم حضور خواهند داشت + تریلر اسنپ به صورت هوشمند بر انحراف از مسیر و طولانی‌شدن غیرعادی سفر نظارت می‌کند نظرات مدیرعامل اینستاگرام درباره هوش مصنوعی و بحران اعتماد به شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود از دسترس خارج شد (۲۶ آذر ۱۴۰۳) [به‌روزرسانی: اختلال برطرف شد] شیائومی ۱۵ اولترا احتمالا قوی‌ترین باتری تاریخ این برند را داشته باشد آیا بورس فردا، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، تعطیل است؟
سرخط خبرها

گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۵۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد
بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، گوگل به بازی‌های آنلاین به عنوان منبع درآمدی جدید برای یوتیوب نگاه می‌کند.

شهرآرانیوز - پلتفرم یوتیوب از کارمندان خود دعوت کرده است تا محصول جدیدی به نام Playables را آزمایش کنند که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در خود یوتیوب به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند. نکته جالب این است که مهم نیست کاربران از چه دستگاهی استفاده می‌کنند: ظاهراً بازی‌ها هم در موبایل و هم روی دسکتاپ قابل دسترسی هستند.

کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر وب یا برنامه یوتیوب، بازی‌ها را در گوشی اندرویدی یا iOS اجرا کنند. در گزارش وال استریت ژورنال آمده است که در حال حاضر چندین بازی برای آزمایش در دسترس هستند، اما به شکل مشخص به بازی Stack Bounce اشاره شده است. Stack Bounce یک بازی آرکید با پشتیبانی از تبلیغات است که در آن بازیکنان باید با یک توپ لایه‌های آجر را بشکنند.

همانطور که وال استریت ژورنال اشاره می‌کند، یوتیوب در حال حاضر از پخش زنده (استریم) بازی درآمد کسب می‌کند، اما در بحبوحه کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، این محصول راه دیگری را برای درآمدزایی از صنعت بازی‌های ویدئوی به این پلتفرم می‌دهد.

این سرویس کاملا با گوگل اِستِیدیا (Stadia)، سرویس اشتراکی بازی ابری که در نهایت تعطیل شد، متفاوت است. Playables شاید بیشتر شبیه محصول بازی Netflix باشد که به کاربران پولی خود دسترسی به بازی‌های معمولی روی موبایل را می‌دهد. نتفلیکس جاه‌طلبی‌های زیادی برای ابتکار در صنعت بازی خود دارد. طبق گزارش‌ها این شرکت در حال کار بر روی سرویسی است که بازی‌های تلویزیونی را می‌توان با گوشی همراه به عنوان کنترلر تجربه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->