تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم انتشار آگهی مسکن بدون ثبت اطلاعات ملک در سامانه املاک و اسکان ممنوع است
سرخط خبرها

گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۵۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد
بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، گوگل به بازی‌های آنلاین به عنوان منبع درآمدی جدید برای یوتیوب نگاه می‌کند.
کاظم کلانتری
خبرنگار کاظم کلانتری

شهرآرانیوز - پلتفرم یوتیوب از کارمندان خود دعوت کرده است تا محصول جدیدی به نام Playables را آزمایش کنند که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در خود یوتیوب به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند. نکته جالب این است که مهم نیست کاربران از چه دستگاهی استفاده می‌کنند: ظاهراً بازی‌ها هم در موبایل و هم روی دسکتاپ قابل دسترسی هستند.

کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر وب یا برنامه یوتیوب، بازی‌ها را در گوشی اندرویدی یا iOS اجرا کنند. در گزارش وال استریت ژورنال آمده است که در حال حاضر چندین بازی برای آزمایش در دسترس هستند، اما به شکل مشخص به بازی Stack Bounce اشاره شده است. Stack Bounce یک بازی آرکید با پشتیبانی از تبلیغات است که در آن بازیکنان باید با یک توپ لایه‌های آجر را بشکنند.

همانطور که وال استریت ژورنال اشاره می‌کند، یوتیوب در حال حاضر از پخش زنده (استریم) بازی درآمد کسب می‌کند، اما در بحبوحه کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، این محصول راه دیگری را برای درآمدزایی از صنعت بازی‌های ویدئوی به این پلتفرم می‌دهد.

این سرویس کاملا با گوگل اِستِیدیا (Stadia)، سرویس اشتراکی بازی ابری که در نهایت تعطیل شد، متفاوت است. Playables شاید بیشتر شبیه محصول بازی Netflix باشد که به کاربران پولی خود دسترسی به بازی‌های معمولی روی موبایل را می‌دهد. نتفلیکس جاه‌طلبی‌های زیادی برای ابتکار در صنعت بازی خود دارد. طبق گزارش‌ها این شرکت در حال کار بر روی سرویسی است که بازی‌های تلویزیونی را می‌توان با گوشی همراه به عنوان کنترلر تجربه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->