اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۵۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
گوگل، سرویس بازی‌های آنلاین درون‌برنامه‌ای را به یوتیوب می‌آورد
بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، گوگل به بازی‌های آنلاین به عنوان منبع درآمدی جدید برای یوتیوب نگاه می‌کند.

شهرآرانیوز - پلتفرم یوتیوب از کارمندان خود دعوت کرده است تا محصول جدیدی به نام Playables را آزمایش کنند که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً در خود یوتیوب به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند. نکته جالب این است که مهم نیست کاربران از چه دستگاهی استفاده می‌کنند: ظاهراً بازی‌ها هم در موبایل و هم روی دسکتاپ قابل دسترسی هستند.

کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر وب یا برنامه یوتیوب، بازی‌ها را در گوشی اندرویدی یا iOS اجرا کنند. در گزارش وال استریت ژورنال آمده است که در حال حاضر چندین بازی برای آزمایش در دسترس هستند، اما به شکل مشخص به بازی Stack Bounce اشاره شده است. Stack Bounce یک بازی آرکید با پشتیبانی از تبلیغات است که در آن بازیکنان باید با یک توپ لایه‌های آجر را بشکنند.

همانطور که وال استریت ژورنال اشاره می‌کند، یوتیوب در حال حاضر از پخش زنده (استریم) بازی درآمد کسب می‌کند، اما در بحبوحه کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، این محصول راه دیگری را برای درآمدزایی از صنعت بازی‌های ویدئوی به این پلتفرم می‌دهد.

این سرویس کاملا با گوگل اِستِیدیا (Stadia)، سرویس اشتراکی بازی ابری که در نهایت تعطیل شد، متفاوت است. Playables شاید بیشتر شبیه محصول بازی Netflix باشد که به کاربران پولی خود دسترسی به بازی‌های معمولی روی موبایل را می‌دهد. نتفلیکس جاه‌طلبی‌های زیادی برای ابتکار در صنعت بازی خود دارد. طبق گزارش‌ها این شرکت در حال کار بر روی سرویسی است که بازی‌های تلویزیونی را می‌توان با گوشی همراه به عنوان کنترلر تجربه کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->