نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت اقتصادی و معیشتی پژوهشگران در حوزه علوم انسانی میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان مشارکت بیش از ۴۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان نگاهی به ابهامات فروش دارو در فضای مجازی روایت پیدا شدن یسنا از زبان داوطلب هلال احمر ۵۰۰۰ کلاس درس در حاشیه مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ ساخته می‌شود برخورد پراید با تریلی در گناباد یک فوتی و سه مصدوم داشت خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیز‌هایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید مصرف کیک و بیسکوئیت‌ را به این دلیل قطع کنید ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا بخریم؟ نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر را به دنبال دارد اگر پنیر زیاد مصرف کنیم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + نحوه تهیه مجازات حبس از ۲ تا ۵۸ سال برای شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها واکسنی که ویروس‌های آینده کرونا را هم از بین می‌برد!
سرخط خبرها

سرقت ۸ میلیاردی طلا توسط زن جوان در مهمانی خانوادگی

  • کد خبر: ۱۷۱۳۴۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
سرقت ۸ میلیاردی طلا توسط زن جوان در مهمانی خانوادگی
زنی که به عنوان مهمان به خانه رفته و ۸ میلیارد ریال طلا سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خرداد ماه امسال با وقوع سرقت از منزل در محدوده دربند تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۲ قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد مهمان خانه با جلب اعتماد مالباخته اقدام به سرقت اموال کرده است.

با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار متهم که خانمی حدوداً ۲۵ ساله بود، شناسایی شد و تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در یکم تیر ماه سال جاری مخفیگاه متهم را شناسایی کرد.

تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و مشخص شد که متهم طلا‌های سرقتی را به مالخر فروخته است که سریعا تیم عملیاتی به مخفیگاه مالخر مراجعه کردند و طلا‌های سرقت شده مجموعا به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف شد.

متهم پس از انتقال به کلانتری دربند در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کرد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->