تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت ساله شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود

  • کد خبر: ۱۷۲۷۲۹
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود
شهردار مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف امروز، ۱۳ تیر ماه، در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها به عنوان تنها محلی است که تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و تمام حوزه‌های مرتبط در یک صنعت جمع شده و محصولات خود را ارائه می‌کنند. امروز صنایع سنگ ایران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد جمع شده و توانمندی‌های خود را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: استقبال از این نمایشگاه بالا بوده و از تمام مصرف‌کنندگان صنایع سنگ برای حضور در آن دعوت می‌کنم. تعامل مناسبی بین خریداران، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در این نمایشگاه شکل گرفته است.

شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

قلندر شریف ادامه داد: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود و از تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، ۱۳ تیر ماه، در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه ۶۵ شرکت فعال در حوزه سنگ حضور داشته که سهم خراسان رضوی از این بین ۱۵ شرکت است. با توجه به موقعیت خاص استان و تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر همکاری بیشتر با کشور‌های همسایه، نمایشگاه بین‌المللی مشهد این موضوع را جزء سر‌فصل‌های اقتصادی خود قرار داده است.

وی افزود: این نمایشگاه توانمندی مد نظر در این حوزه را به رخ تمام کشور‌ها خصوصا کشور‌های همسایه کشیده و می‌توان از این ظرفیت مشهد جهت تولید و صادرات سنگ به کشور‌های همسایه استفاده کرد.

نائب‌رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: همچنین می‌توان از ظرفیت مشهد در این حوزه جهت مصرف داخلی استان و کشور استفاده کرد. با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->