ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

وعده مدیر بهزیستی مشهد: هیچ مددجویی بدون مستمری نخواهد ماند

  • کد خبر: ۱۷۳۵۰۷
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
  • ۷
وعده مدیر بهزیستی مشهد: هیچ مددجویی بدون مستمری نخواهد ماند
مدیر بهزیستی مشهد گفت: در سال جاری تلاش می‌کنیم تمام مددجویان که نیاز به دریافت مستمری دارند شناسایی کرده و مستمری ماهانه آنان پرداخت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد بهنام در جشن ویژه توانیابان که صبح امروز به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات شهرداری منطقه۳ برگزار شد، اظهار کرد: خانواده بهزیستی مشهد از ۲۵ استان دیگر گسترده‌تر است و می‌توان گفت در کشور بزرگترین خانواده بهزیستی را تشکیل داده است.

بهنام در خصوص خدمات سازمان بهزیستی به توانیابان مشهدی گفت: حدود ۸۰هزار خانواده با ۲۲۰هزار نفر جمعیت، تحت پوشش سازمان است که نزدیک به ۴۴هزار نفر از این تعداد، به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند که رقم آن بالغ بر ۳۹میلیارد تومان است.

وی افزود: در سال جاری تلاش می‌کنیم تمامی خانواده‌هایی که نیاز به مستمری ماهانه دارند شناسایی کرده و هیچ مددجوی واجد شرایط بدون مستمری وجود نداشته باشد و در حال حاضر نیز بانک اطلاعاتی از افراد تهیه شده و در حال تکمیل است. 

وی همچنین عنوان کرد: حدود ۱۲۰۰مرکز در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد که بیش از نیمی از این تعداد در مشهد است و ۷۶۵ مرکز در مشهد، خدمات بهزیستی خود را به مددجو ارائه می‌دهند. 

بهنام به خدمات موردی که خانواده‌ها از مراکز بهزیستی استفاده می‌کنند اشاره کرد و افزود: تنبلی چشم، مشاوره‌های خانواده در حوزه پیشگیری از طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است که بیش از ۵۰۰ هزار نفر در سال گذشته از این خدمات استفاده کردند.

تسهیلگری در حوزه مسکن نیز از دیگر خدمات بهزیستی به خانواده معلولان بود که بهنام در این باره گفت: نزدیک به ۶هزار نفر از مددجویان در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند و تسهیلاتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. 

مدیر بهزیستی مشهد بیان کرد: جهت ارائه تسهیلات اشتغال تا سقف ۹۳میلیارد تومان به معلولان و توانیابان در سال ۱۴۰۱ اعتبار در نظر گرفته شد که ۹۶درصد از این اعتبار را توانستیم جذب کنیم. 

قابل ذکر است جشن ویژه خانواده‌های توانیاب به همت دفاتر مثبت زندگی و شهرداری منطقه۳ و دفتر تسهیلگری محله‌های بهمن، بلال و قدس، سازمان بهزیستی مشهد امروز برگزار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
قراربود به کسایی که حق پرستاری درمنزل چند سال تآیید شدش برای ما وکسایی دیگه امروز سه شنبه واریز کنین .هنوز هیچ پولی برای ما واریز نشدش از طرف مازندران بهزیستی قائمشهر .وهیچ کمکی هم به ما نمیکنن.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
بربن‌جمعش کنین بااین صدقه دادنتون پولای اصلی روخرج اقازاده هاتون میکنیدتنهازرنگیتون اینه که حق این‌معلولبن بدبخته فلک زده روبخورین وگرنه هیچ هنری ندارین دوزارمیدبن انگارچکارکردین فکرکردین ازجیبتون میدید
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
برادر من کند ذهن هست ۶۰درصد
حتی بهزیستی بیمه رو کرده سلامت
حقوق چی .... حدود ۲م هزینه دارو اونه مستمری چی
ریز شو اعلام کنید نه گنده گویی کنید رقم های خنده دار تون بگین
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
برادر من کند ذهن هست ۶۰درصد
حتی بهزیستی بیمه رو کرده سلامت
حقوق چی .... حدود ۲م هزینه دارو اونه مستمری چی
ریز شو اعلام کنید نه گنده گویی کنید رقم های خنده دار تون بگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
1
مستمری ماه قبل مارو چرا ندادی. دلمونخوشه تحت پوشش بهزیستی هستیم. ولی هیچ کمکی نمیکنن. بخدا بکارم توان کارندارم. بایه مستمری نوصدهزارمیشه. خرجه زن وبچه داد.این انصاف نیست. انشاالله حق مابگیرتتون ن خوارباری ن چیزی بهزیستی گداترازما هست. همشون ب فکرخودشون هستن.مدیررو مسول اینا سیرنمیشی. خدایش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
پس باقی استان هاچی.. فقط مشهددرراس امورهست.. مددجویان استان های دیگرچی.. جواب بدید
ع ب
Ireland
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
باسلام
چرا سامانه شفافیت بهزیستی(پنل مددجویان) بسته شده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->