ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

قتل مرد خارجی برای اخاذی به بهانه فیلم غیراخلاقی

  • کد خبر: ۱۷۳۵۲۴
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
قتل مرد خارجی برای اخاذی به بهانه فیلم غیراخلاقی
درگیری سه تبعه خارجی برای اخاذی صد میلیونی منجر به قتل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز تحقیقات جنایی پس از تماس ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی در مورد درگیری مرگبار کارگران آبمیوه فروشی آغاز شد.

ماموران کلانتری در تماس با بازپرس وحید ناصری، بازپرس شعبه چهار دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند که کارگران یک آبمیوه فروشی پس از درگیری با هم جنایتی را رقم زده اند.

براساس گزارش ماموران کلانتری طرفین درگیری چهار افغانستانی بودند که در یک مغازه آبمیوه فروشی کار می‌کردند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد یکی از کارگران در درگیری دخیل نبود و دو نفر از آن‌ها با هم برادر هستند که یکی کشته و یکی دیگر مجروح شده است. کارگر کشته شده ۱۷ سال داشت و برادر مقتول هم ۲۲ ساله است که چاقویی به شمکش خورده است.

ماموران بعد از اطلاع از جزئیات ماجرا متهم به قتل را دستگیر کردند. این جوان ۱۸ ساله گفت: سه روز قبل من به حمام رفته بودم و دو برادر بدون اینکه متوجه شوم از من فیلم گرفته بودند، وقتی بیرون آمدم آن‌ها طلب ۱۰۰ میلیون تومان پول کردند تا فیلم را منتشر نکنند همین باعث دعوای ما شد.

این کارگر ادامه داد: ماجرا حمام من بهانه‌ای برای اخاذی شده بود و درگیری که منجر به مرگ یکی از دو برادر شد، سر اخاذی آن‌ها بود.

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی متهم به قتل در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->