۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قتل مرد خارجی برای اخاذی به بهانه فیلم غیراخلاقی

  • کد خبر: ۱۷۳۵۲۴
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
قتل مرد خارجی برای اخاذی به بهانه فیلم غیراخلاقی
درگیری سه تبعه خارجی برای اخاذی صد میلیونی منجر به قتل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز تحقیقات جنایی پس از تماس ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی در مورد درگیری مرگبار کارگران آبمیوه فروشی آغاز شد.

ماموران کلانتری در تماس با بازپرس وحید ناصری، بازپرس شعبه چهار دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند که کارگران یک آبمیوه فروشی پس از درگیری با هم جنایتی را رقم زده اند.

براساس گزارش ماموران کلانتری طرفین درگیری چهار افغانستانی بودند که در یک مغازه آبمیوه فروشی کار می‌کردند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد یکی از کارگران در درگیری دخیل نبود و دو نفر از آن‌ها با هم برادر هستند که یکی کشته و یکی دیگر مجروح شده است. کارگر کشته شده ۱۷ سال داشت و برادر مقتول هم ۲۲ ساله است که چاقویی به شمکش خورده است.

ماموران بعد از اطلاع از جزئیات ماجرا متهم به قتل را دستگیر کردند. این جوان ۱۸ ساله گفت: سه روز قبل من به حمام رفته بودم و دو برادر بدون اینکه متوجه شوم از من فیلم گرفته بودند، وقتی بیرون آمدم آن‌ها طلب ۱۰۰ میلیون تومان پول کردند تا فیلم را منتشر نکنند همین باعث دعوای ما شد.

این کارگر ادامه داد: ماجرا حمام من بهانه‌ای برای اخاذی شده بود و درگیری که منجر به مرگ یکی از دو برادر شد، سر اخاذی آن‌ها بود.

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی متهم به قتل در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->