اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

کاپیتان تیم بسکتبال آویژه: آویژه صنعت به یک دلگرمی از سوی مدیران مشهد نیاز دارد

  • کد خبر: ۱۷۳۷۷۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
کاپیتان تیم بسکتبال آویژه: آویژه صنعت به یک دلگرمی از سوی مدیران مشهد نیاز دارد
کاپیتان تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: مدیران آویژه به یک دلگرمی از سوی مشهد و خراسان رضوی نیاز داشتند که بعید می‌دانم مدیران باشگاه در این سال‌ها از مدیران استان دلگرمی گرفته و حمایت شده باشند.

مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص دیدار بازیکنان آویژه صنعت پارسا با علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی عنوان کرد: خوبی شهر مشهد این است که اکثر حمایت‌ها در آن معنوی است، ما نیز چشم‌مان به دنبال همین حمایت‌های معنوی است.

وی افزود: روز گذشته در جلسه به مدیرکل ورزش استان گفتیم که به لطف مدیران قبلی مشهد، شرایط سالنی آویژه برای تمرین به هیچ وجه مناسب نبود. در یک روزهایی پشت‌ در سالن می‌ماندیم. حتی در زمان دیدار با شهرداری گرگان در پلی‌آف به سختی سالن برای تمرین پیدا می‌کردیم.

کاپیتان آویژه صنعت پارسا تصریح کرد: اکثر مشکلات سالنی خود را مطرح کردیم، مدیران آویژه نیز به یک دلگرمی از سوی شهر و استان نیاز داشتند که بعید می‌دانم مدیران باشگاه در این ‌سال‌ها از مدیران استان دلگرمی گرفته و حمایت شده باشند.

صادقی گفت: از مدیرکل ورزش استان تقاضا کردیم که یک جلسه نیز با مدیران باشگاه آویژه نیز برگزار کند و از آنان حمایت کند که مقرر شد فردا این جلسه برگزار شود و سعی کنند در حد توان خود از باشگاه آویژه حمایت کنند.

وی بیان کرد: پس از جلسه با مدیرکل ورزش‌وجوانان استان یک جلسه با مدیران آویژه داشتیم و تمام بازیکنان متفق‌القول بودند که هر کمک و تلاشی که از دستشان برآید دریغ نکنند. مدیران آویژه نیز روی خوش نشان داده و امیدوارم که جلسه آنان با مدیرکل ورزش استان جلسه خوبی باشد.

کاپیتان آویژه صنعت پارسا در خصوص احتمال بازگشت آویژه به لیگ برتر بسکتبال خاطرنشان کرد: همیشه امید داشته و امید داریم، حتی اگر مدیران آویژه هم بخواهند امتیاز خود را واگذار کنند، باز هم چشم امیدمان به مدیران استان است که حداقل برای یک سال بتوانند تیم‌داری کنند تا امتیاز بسکتبال خراسان رضوی را حفظ کنند. اگر امتیاز خراسان رضوی از دست برود، گرفتن مجدد این امتیاز کار مشکلی خواهد بود و به این راحتی‌ها به دست نخواهد آمد.

گفتنی است؛ در جلسه بازیکنان باشگاه آویژه صنعت پارسا با علیرضا تاج‌فیروز به غیر از مجید صادقی، وحید دلیر، صالح فروتن، علیرضا مرتضوی، نوید خواجه‌زاده، مهدی افخمی، حسین محمدزاده و صادق جانداری، مربی آویژه حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->