امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

افزایش تدریجی و مختصر دما در خراسان رضوی طی روز‌های آتی (٢۴ تیر ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۴۱۹۳
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
افزایش تدریجی و مختصر دما در خراسان رضوی طی روز‌های آتی (٢۴ تیر ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا تا روز دوشنبه، ۲۶ تیر، به تدریج و به صورتی مختصر افزایش خواهد داشت. همچنین دمای امروز هوای مشهد در گرمترین ساعات به ٣۶ درجه خواهد رسید.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای ١٧ و بردسکن با دمای ۴٢ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان خواف با سرعت ٨٣ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۲۳ تا ٣۵ درجه را به ثبت رسانده، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣۶ و در خنکترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده به طور متناوب در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابرناکی در نیمه شمالی استان خواهیم بود. طی این مدت احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در نواحی شمالی به ویژه ارتفاعات و شمال غرب استان می‌رود.

وی گفت: همچنان از فردا بر سرعت و شدت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد که در نواحی بادخیز و مستعد به ویژه در بخش‌هایی از شرق، نیمه جنوبی و جنوب شرق استان همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت هوای شهر در ٢۴ ساعت گذشته ٧٠ بوده و هوای امروز مشهد نیز با شاخص ٧٢ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->