برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

مهرداد محمدی غایب تمرینات استقلال

  • کد خبر: ۱۷۴۸۳۱
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
مهرداد محمدی غایب تمرینات استقلال
مهرداد محمدی تا زمان دریافت مطالبات قسط اول قرار داد خود در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد محمدی یکی از خرید‌های استقلال در روز‌های ابتدایی بازار نقل و انتقالات بود و هواداران این تیم روی حضور او در فصل آینده حساب ویژه‌ای کردند اما این بازیکن با عدم حضور خود در تمرینات دغدغه‌های هواداران را در روز‌های پر التهاب باشگاه استقلال بیشتر کند.

ظاهراً طبق توافق استقلال با محمدی، قرار بود این بازیکن پیش‌قسط قراردادش را دریافت کند، اما چکی که در اختیار او قرار داشت برگشت خورده است.

محمدی نزدیک به دو روز است که در تمرینات شرکت نمی‌کند و در دیدار استقلال - هوادار تهران با لباس شخصی نظاره‌گر بازی تیمش بود. گفته می‌شود در صورت عدم پرداخت پیش‌قسط از سوی باشگاه استقلال، محمدی می‌تواند قراردادش را فسخ کند. باشگاه استقلال که پس از تغییر و تحولات مدیریتی با مشکلات زیادی در نقل‌وانتقالات روبه‌رو شده است، حالا در حال از دست دادن یکی از معدود خریدهای فصل نقل‌وانتقالاتی‌اش قرار دارد.

البته محمدی با درخواست نکونام قراردادش را فسخ نکرده و حتی ممکن است در تمرینات شرکت کند، ولی ادامه این روند شاید او را مجبور به اتخاذ تصمیم دیگری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->