قول مساعد وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۱۰ هزار زائرخراسانی از فرودگاه مشهد راهی سرزمین وحی می‌شوند احکام حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سامانه پیش‌بینی تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸ دلیل یائسگی زودرس‌ در زنان | راهکارهای درمان یائسگی در جوان‌‌ها تناقض واقعیت با چهره افراد در مجازی! کودک درونت را در آغوش بگیر پاسخگویی به ۱۰۲ هزار تماس مردمی در سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی خراسان رضوی طی سال گذشته جزئیاتی جدید از گازگرفتگی و فوت یک مادر و پسر در مشهد روایتی از تخلف در فست‌فود‌های کیلویی چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟ سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا روشنایی در خانه مهم است؟ کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ ۶ گام اساسی برای پیدا کردن شغلی که ما را راضی و خوشحال کند عواقب روانی این‌که بخواهید فرزندتان «بهترین» باشد بیش از فرزندتان نگران درس‌خواندن او نباشید
سرخط خبرها

جزئیاتی جدید از آتش‌سوزی هتل زائران ایرانی در نجف (۳ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۶۰۲۴
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
جزئیاتی جدید از آتش‌سوزی هتل زائران ایرانی در نجف (۳ مرداد ۱۴۰۲)
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، آتش‌سوزی در یکی از هتل‌های محل اقامت زائران در شهر نجف را تایید کرد و گفت: این آتش‌سوزی در حسینه‌ای در نزدیکی یکی از هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی رخ داد که به هتل سرایت کرده و بر اثر آن تعدادی از این زائران دچار سوختگی و مشکل تنفسی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا محمدی افزود: این آتش‌سوزی از حسینیه‌ای در جوار یکی از هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی (قصرالشفاعه) در شهر نجف شروع شده و سپس به این هتل سرایت کرده است. در این هتل دو کاروان از اردبیل و یک کاروان از چهارمحال و بختیاری اسکان داشتند و قرار بود کاروانی از استان مرکزی هم اضافه شود که خوشبختانه پس از وقوع آتش‌سوزی به این محل رسیده است و زئران این کاروان در سلامتی کامل به سر می‌برند.

او ادامه داد: با وقوع آتش‌سوزی هتل بلافاصله تخلیه شد، اما تعدادی از زائران دچار مشکلات تنفسی شده‌اند و سه چهار نفر هم دچار سوختگی شده‌اند که به بیمارستان نجف منتقل شده‌اند و نماینده سازمان حج و زیارت نیز برای بررسی وضعیت جسمی آن‌ها عازم بیمارستان شده است.

به گفته محمدی، دیگر زائران این کاروان‌ها به هتل دیگری برای اسکان انتقال داده شده‌اند.

سازمان حج و زیارت هنوز شمار دقیق زائرانی را که آسیب دیده‌اند اعلام نکرده است، اما برخی منابع تعداد زائرانی را که دچار مشکل تنفسی شده‌اند تا ۳۰ نفر اعلام کرده‌اند. همچنین گفته شده زائران آسیب‌دیده به بیمارستان حکیم نجف منتقل شده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->