قطار شهری مشهد: در خردادماه امسال بیش از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال به بیش از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر
سرخط خبرها

مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۷۶۶۰۴
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری مشهد برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهری با حضور شهردار مشهد و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد در این مراسم گفت:: در سازمان‌های بزرگ، تغییرات نباید سریع و پشت سرهم باشد، ثبات مدیریتی در این سازمان‌ها اهمیت دارد. گاه تصمیمات عجولانه گرفته می‌شود و با توجه به تغییرات نمی‌توان آن را کنترل کرد که نارضایتی شدید پرسنل را به دنبال دارد. 

جابه‌جایی به معنای توقف نیست

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، عضو شورای شهر مشهد هم اظهار کرد: امیدواریم شهردار همچنان از نیرو‌های بدنه استفاده کنند تا اتفاقات خوبی برای شهر ایجاد شود. جابه‌جایی به معنای توقف نیست بلکه باعث افزایش سرعت کار می‌شود، براساس وظایف خود به مدیران کمک خواهیم کرد.

باید خدمات ارتقا پیدا کند

سید ابراهیم علیزاده، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر مشهد در بخشی دیگر از این مراسم گفت: انتظار داریم فشار‌های روحی و روانی تعییرات از روی مدیران برداشته شود تا با قدرت کار کنند. سال گذشته نارضایتی شدیدی در میان پرسنل ایجاد شد و تلاش ما باید بر این باشد که خدمات ارتقا پیدا کند. دو کار مهم ما کسب درآمد و رسیدگی به بزرگترین سرمایه یعنی نیروی انسانی است.

از شهردار مشهد به جهت اعتماد به بدنه تشکر می‌کنم

در ادامه این مراسم فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: به شهرداران سابق خداقوت و برای شهرداران جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. نام خوب برای هر یک از ما ارزشمند است و از آقای قلندر به جهت اعتماد به بدنه تشکر می‌کنم. همدلی با شورا و شهرداری را ادامه دهید تا خروجی آن در رضایت شهروندان دیده شود.

کار شهرداری پیچیده و سخت است

حمید ضمیری یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد در این مراسم خاطرنشان کرد: کار شهرداری پیچیده و سخت، انتظارات از آن بسیار زیاد است، اما و امکانات و منابع مخصوصا در مناطق محدود هستند. مردم اگر بدانند چه خدمات شبانه روزیی برای شهر انجام می‌شود، امیدوار می‌شوند و چیزی که در حال حاضر به آن نیاز داریم امید است.

محمدرضا مومنی معاون سابق مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در مراسم تکریم خود، با اشاره به اینکه ۲سال توفیق خدمت‌گزاری به زائران و مجاوران امام رضا علیه السلام را داشتم گفت: کار کردن در حوزه مالی و پشتیبانی سختی‌های خود را دارد؛ هر آنچه در توانم بود برای این حوزه گذاشتم، اما حق شهرداری و کارکنان آن بیشتر بود.

وی ضمن عرض خداقوت به کارکنان معاونت مالی و پشتیبانی، اظهار کرد: کم و کاست‌هایی در این مجموعه داشتیم که بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

مجموعه بسیار باغیرت مدیریت شهری

مومنی، کار در مدیریت شهری مشهد را ملی و بین‌المللی دانست و افزود: مدیریت شهری، مجموعه بسیار با غیرتی دارد، حساسیتی که این افراد دارند واقعا مثال زدنی است و باید به عنوان الگو قرار بگیرد.

معاون سابق مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در پایان به دلیل حضور کمرنگ خود در رسانه‌ها، از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

قاسم زوکی نژاد، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد نیز در مراسم معارفه خود، گفت: توفیق خدمت‌گزاری در عرصه جدید نصیب بنده شده که از اعتماد شهردار و اعضای شورا کمال تشکر را دارم 

وی افزود: امیدوارم بتوانم تجربیات خود در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری را در این سمت به کار گیرم و اتفاقات خوبی را با کمک همکاران رقم بزنم

محمداسماعیل شیخانی، سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد نیز در مراسم معارفه خود، با تقدیر از نگاه مثبت و توام با اعتماد، اعضای شورا و مدیران شهری، گفت: در این مدت که از نزدیک در جریان فضای مدیریت شهری قرار گرفتم متوجه سختی کار و تلاش همکارانم در این مجموعه شدم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم قدم‌های مثبتی را در این مجموعه برداریم، ادامه داد: تعریف پیوست اجتماعی کار ویژه روابط عمومی در این دوره خواهد بود که امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد.

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در پایان از تلاش‌ها و زحمات کارکنان روابط عمومی شورا تقدیر و تشکر کرد.

ناصر نعمتی مدیر سابق مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد نیز در مراسم تکریم خود، گفت: از همه افرادی که نزدیک به دوسال با این مجموعه همکاری کردند تقدیر می‌کنم؛ برای بنده حضور در این مجموعه و کار در کنار کارکنان روابط عمومی بسیار ارزشمند بود.

وی ضمن تشکر از مدیران شهری و اعضای شورای شهر، تصریح کرد: اولین گام‌های پیوست رسانه‌ای در این دوره گذاشته شد که سرآغاز اتفاقات بسیار خوبی بود و دبیرخانه پیوست رسانه‌ای نیر ذیل این موضوع تشکیل شد.

مدیر سابق مرکر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اضافه کرد: برگزاری یکشنبه‌های نشست خبری با حضور همه رسانه‌ها و راه‌اندازی دهکده ارتباطات جهانشهر با همراهی مدیران شهری و حمایت شورای شهر از دیگر اقدامات بو‌د.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->