تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

سیدحسن نصرالله: جوانان غیرتمند مسلمان، هتاکان را به اشد مجازات برسانند

  • کد خبر: ۱۷۷۱۸۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
سیدحسن نصرالله: جوانان غیرتمند مسلمان، هتاکان را به اشد مجازات برسانند
دبیرکل حزب الله لبنان با محکوم کردن هتاکی مجدد به مقدسات اسلامی از دست داشتن موساد رژیم صهیونیستی در این پروژه هدفمند علیه دین اسلام و مقدسات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسن نصرالله در راهپیمایی عاشورایی در شهر نبطیه لبنان گفت: فرد جاسوس موساد با هتک حرمت مقدسات اسلامی آن هم با حمایت پلیس سوئد به مقدسات دو میلیارد مسلمان اهانت می‌کند.

وی افزود موضع کشور‌های اسلامی در یاری قرآن کریم، ضعیف است.

نصرالله گفت بار دیگر این فرد جنایتکار ملعون در سوئد با حمایت پلیس این کشور، قرآن کریم را سوزاند، این رفتار، چالش شرم آور و ذلت بار برای دو میلیارد مسلمان در جهان است.

وی افزود همچنین با نفاق سوئد، دانمارک و غرب روبرو هستیم، روز گذشته شاهد سستی و ضعف بیشتر کشور‌های اسلامی در نشست سازمان همکاری اسلامی بودیم. از سازمان همکاری اسلامی، چیزی جز بیانیه محکومیت ندیدیم.

دبیرکل حزب الله گفت اگر این اهانت به یک پادشاه یا امیر یا همسر پادشاه و رئیس هر دولت عربی صورت می‌گرفت، همه موضع می‌گرفتند و سکوت نمی‌کردند، اما بار‌ها قرآن کریم را آتش زده‌اند، اما هیچ یک از این شاهان و امیران دست به تحرکی نزده‌اند.

وی افزود:‌ای جوانان مسلمان شجاع غیرتمند در جهان، دیگر منتظر ماندن برای اینکه دیگران کاری انجام دهند، هیچ ارزش و معنایی ندارد، شما خودتان باید به مسئولیت خود عمل کرده و قرآن خود را یاری کنید و این متجاوزان را به اشد مجازات برساندید.

دبیرکل حزب الله گفت آنچه امروز در جهان جریان دارد، باور ما را مبنی بر اینکه گزینه ما، صحیح است، بیشتر تقویت می‌کند، از لبنان نه اتحادیه عرب دفاع می‌کند نه کشور‌های عربی و نه جامعه بین المللی منافق دروغگو.

وی افزود آنچه از لبنان و مردم و سرزمین و کرامت و حاکمیتش دفاع می‌کند، فقط مقاومت است، تمام شواهد این حقیقت را مورد تاکید قرار می‌دهد. امروز ما بر ملت‌های خود در مقاومت و دفاع از مقدسات تکیه می‌کنیم.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت ما به ملت فلسطین می‌گوییم، منتظر کسی نمانید، فقط بر زور و بازو و توان خود تکیه کنید، بر ملت‌های محور مقاومت در منطقه تکیه کنید. از افرادی که در برابر اهانت به قرآن کریم، اینگونه سکوت می‌کنند، هنگام تعدی به مسجدالاقصی چیزی جز بیانیه‌های محکومیت نخواهید شنید.

وی افزود فقط مقاومین می‌توانند مانع تعدی به مسجدالاقصی شوند، نیرو‌های مقاومت در محور مقاومت برای دفاع از این مکان مقدس آماده هستند و هرگز به صهیونیست‌ها اجازه تعدی به این مکان را نخواهیم داد.

دبیرکل حزب الله در ادامه به درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه اشاره کرد و آن را اندوهبار خواند و بر ضرورت توقف فوری درگیری‌ها و متوسل شدن همگان به دستگاه قضایی و افراد دوراندیش تاکید کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->