کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشترکان پولی توییتر (X) اکنون می‌توانند تیک آبی حسابشان را مخفی کنند

  • کد خبر: ۱۷۷۳۲۸
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
مشترکان پولی توییتر (X) اکنون می‌توانند تیک آبی حسابشان را مخفی کنند
به تازگی برخی کاربران متوجه شده‌اند که شرکت ایلان ماسک صفحه پشتیبانی‌اش را برای X Blue با یک ویژگی جدید به روز کرده است: پنهان‌کردن تیک آبی در حساب کاربری.

شهرآرانیوز - زمانی که سرویس تیک آبی توییتر - اکنون "X Blue" - برای اولین‌بار راه‌اندازی شد، یکی از ویژگی‌هایش این بود که هر کسی با پرداخت هزینه آن می‌توانست این تیک محبوب را دریافت کند. مشترکین برای این نشان باید ۸ دلار در ماه یا ۸۴ دلار در سال پرداخت کنند. به تازگی برخی کاربران متوجه شده‌اند که شرکت ایلان ماسک صفحه پشتیبانی‌اش را برای X Blue با یک ویژگی جدید به روز کرده است: پنهان‌کردن تیک آبی در حساب کاربری.

در بخش «سفارشی‌سازی نمایه» در تنظیمات پروفایل، مشترکین گزینه جدید «مخفی کردن تیک آبی» را پیدا کرده‌اند که می‌توان آن را فعال کرد. با فعال‌کردن این ویژگی، دیگر تیک آبی در پروفایل آن‌ها و در کنار نام کاربری‌شان در پست‌ها نمایش داده نمی‌شود.

توییتر از زمانی که ایلان ماسک مسئولیت آن را بر عهده گرفت، تغییراتی را به‌طور خاص برای کاربران تیک آبی اعمال کرده است. یکی از این تغییرات افزایش محدودیت پست کاربران پولی به ۲۵۰۰۰ کاراکتر بود. محدودیت زمان ویدیو‌ها هم به ۳ ساعت افزایش یافته است.

الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده اپلیکیشن، اولین‌بار در ماه مارس قابلیت مخفی‌کردن تیک آبی را کشف کرد. براساس اسکرین شات‌هایی که پالوزی به اشتراک گذاشته است، روند تأیید به همان صورت باقی می‌ماند و کاربران باید برای احراز هویت خود یک شناسه دولتی ارسال کنند. اکنون در ظاهر مشخص نخواهد بود کاربر برای X Blue پول پرداخت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->