نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شکایت باشگاه نفت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

  • کد خبر: ۱۷۷۶۵
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
شکایت باشگاه نفت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال
مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است و مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جدا شد. او به آبادانی‌ها تضمین داد ضمن ترک این باشگاه به هیچ تیم ایرانی نخواهد رفت.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از جدایی اسکوچیچ از نفت، این مربی کروات با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال به توافق رسید. این موضوع خشم مسئولان صنعت نفت آبادان را در پی داشت و آن‌ها از روزی که اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد بست به او ۵ روز فرصت دادند تا غرامت ۱۴۰ هزار دلاری به این باشگاه بپردازد در غیر این صورت از این مربی به فیفا شکایت خواهند کرد.

حالا مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است. این مربی قصد داشت تا با گفتگو و برگزاری جلسه با نفتی‌ها این موضوع را ختم به خیر کند، اما مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند و همچنین بر اساس مفاد قرارداد با این مربی از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->