مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نماینده مشهد از لیگ برتر کشتی کنار کشید؟

  • کد خبر: ۱۷۸۱۷۹
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
نماینده مشهد از لیگ برتر کشتی کنار کشید؟
تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی مشهد از حضور در لیگ برتر کشتی ایران انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هنوز یک ماه از صعود پرحاشیه تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی مشهد به لیگ برتر کشتی ایران نمی‌گذرد که سرمربی این تیم از کناره‌گیری نماینده مشهد از این رقابت‌ها خبر داد. تیم گروه ساختمانی جاودانی در رقابت‌های سال گذشته هم به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود‌ و در نهایت موفق نشد‌ مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند. این تیم‌ اما امسال با تیم خوب و یکدستی که جمع کرده بود، موفق شد لیگ برتری شود، اما حالا شنیده می‌شود که رغبتی برای حضور در لیگ برتر ندارند.


رضا افضلی مربی تیم جاودانی مشهد امروز در مصاحبه‌ای گفت: رقمی که مد‌نظر باشگاه بود با رقم‌هایی که در لیگ برتر رد‌و‌بدل می‌شود و برای قهرمانی لازم است، هم‌خوانی نداشت. برخلاف لیگ دسته اول، هزینه‌های تیم‌داری در لیگ برتر زیاد است و باشگاه تصمیم گرفت که حضور در لیگ برتر را به سال آینده موکول کند.

حالا باید منتظر تصمیم هیئت کشتی استان ماند تا تکلیف سهمیه لیگ برتری استان را مشخص کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->