برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کشف مواد و سوخت قاچاق در مرز‌های شرقی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۹۲۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کشف مواد و سوخت قاچاق در مرز‌های شرقی خراسان رضوی
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی چند عملیات جداگانه مقادیری موادمخدر و سوخت قاچاق را در مرز‌های تحت حفظ این فرماندهی کشف و ضبط کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ماشاءالله جان نثار، خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باندهای موادمخدر و سوخت در منطقه مرزی تایباد و برنامه ریزی این باندها برای انتقال، مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی؛ این موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند. 

 

وی افزود: ماموران توانستند مقدار 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و پیش ساز موادمخدر به همراه یک قبضه نارنجک دستی و تجهیزات همراه را کشف کنند.

 

سردار جان نثار مطرح کرد: در این عملیات قاچاقچیان تاب مقابله با مرزبانان را نداشته و با توجه به تاریکی شب از محل مورد نظر به آن سوی مرز در افغانستان متواری شدند.

 

وی در ادامه از کشف مقدار 630 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 34 میلیون و 650 هزار ریال در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور مرز دوغارون خبر داد و افزود: در این ارتباط سه خودروی ترانزیتی متوقف و سه نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

 

وی اظهار کرد: مرزهای تحت حفاظت مرزبانان استان خراسان رضوی اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->