ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد! بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۵۵۳ پرونده تخلف تشکیل دادند قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کدام خودرو‌ها ارزان شدند؟ + جدول جدول افزایش سقف اجاره‌بها در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد + جدول قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | پژو پارس ۷۵۰ میلیون تومان شد آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا (۱۴ تیر ۱۴۰۳) پرداخت سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی انجام می‌شود؟ چرا سکه گران شد؟ زمان سومین عرضه اولیه امسال مشخص شد اطلاعیه جدید در خصوص نحوه ثبت سفارش خودرو جانبازان ۵۰درصد و بالاتر مشمول (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آغاز فروش فوق‌العاده یکی از محصولات سایپا اعلام شد+ جزئیات (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده به دولت ارسال شد | عرضه انبوه خودرو‌های برقی از سال آینده

  • کد خبر: ۱۸۰۹۵۵
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده به دولت ارسال شد | عرضه انبوه خودرو‌های برقی از سال آینده
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید و عرضه خودرو‌های برقی به‌صورت انبوه از سال آینده و اتوبوس‌های برقی در سال جاری خبر داد و گفت: تعداد زیادی خودرو آماده تحویل به مردم است و وزارت صمت تسهیلگری شرایط را فراهم می‌کند تا این خودرو‌ها به دست متقاضیان برسد و مردم نگران نباشند.

 به گزارش شهرآرانیوز، «عباس علی‌آبادی» (جمعه‌شب) در گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: تعداد زیادی خودرو آماده تحویل به مردم است و وزارت صمت با تسهیلگری شرایط را فراهم می‌کند و مردم در این مورد نگران نباشند.

وی افزود: اختلاف‌نظر‌ها بین سازمان استاندارد، محیط زیست و خودروسازان در مقررات و ضوابط بوده است که با دستور رئیس جمهور در حال گذر از این مشکل هستیم. مردم نگران نباشند؛ زیرا خودرو‌ها تولید شده‌اند و امسال رکورد تولید خودرو را خواهیم زد.

وزیر صمت گفت: در تحویل خودرو‌ها به مشتریان این موانع را بر می‌داریم و کسانی که به حساب خودروسازان یا سازمان حمایت پول واریز کردند خودروی خود را تحویل خواهند گرفت و روند‌ها دنبال می‌شود و شرکت‌ها و خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند.

علی‌آبادی ادامه داد: خودرو‌های مونتاژی هم تولید شده که به‌زودی اطلاعات آن‌ها نیز اعلام می‌شود.

آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده به دولت ارسال شد

وی با بیان اینکه آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده تنظیم و تدوین شد و به دولت ارسال شده است، گفت: در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب خواهد شد که در این بخش تسریع خواهیم داشت.

وزیر صمت در مورد واردات خودرو‌های نو نیز، بیان کرد کرد: روال کاری واردات خودرو‌های نو انجام می‌شود و تعداد زیادی خودرو وارد شده که یک نمایشگاهی برپا می‌کنیم و مردم می‌توانند خودرو‌ها را ببینند.

تولید و عرضه خودرو‌های برقی به‌صورت انبوه از سال آینده

علی‌آبادی با اشاره به اینکه مسیر ساخت انبوه اتوبوس‌های برقی به صورت انبوه آغاز شده است، گفت: احتمالاً مردم تا آخر امسال تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد و از این اتوبوس‌های برقی استفاده خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه سال آینده خودرو‌های برقی به‌صورت انبوه برای مردم عرضه خواهد شد، بیان داشت: ساخت موتورسیکلت برقی به‌صورت تجاری آغاز شده و در زمینه تولید خودروی برقی نیز دو شرکت جلوتر از بقیه هستند، البته در ساخت موتورسیکلت به صورت تجاری بعضی ازشرکت‌ها کار را شروع کرده‌اند.

وزیر صمت با اشاره به واردات، ادامه داد: واردات خودرو‌های برقی که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند، نیز در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->