٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درخواست صدور فوری شناسنامه فقط تا فردا امکان‌پذیر است

  • کد خبر: ۱۸۱۰۸
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
درخواست صدور فوری شناسنامه فقط تا فردا امکان‌پذیر است
افرادی که به هر دلیل فاقد شناسنامه هستند می‌توانند تا فردا برای ثبت‌نام شناسنامه جدید و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال کشور از هفته‌های پیش کارگروهی را برای این مسئله تشکیل داده است و در هر استان و شهرستان تمهیدات لازم برای ارائه خدمات از سوی سازمان ثبت احوال در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه برای شرکت در انتخابات نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست، گفت: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است که در همین زمینه ادارات ثبت احوال در سراسر کشور آمادگی ارائه شماره کارت ملی به هموطنان هستند و افراد می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال در سراسر کشور شماره ملی خود را دریافت کنند.

ابوترابی درباره افرادی که به هر دلیلی شناسنامه‌ها آن‌ها مفقود و یا از بین رفته است نیز تصریح کرد: کسانی که تا ۳۰ بهمن اقدام به درخواست شناسنامه در ادارات ثبت احوال کشور کنند در بازه زمانی اول و دوم اسفند شناسنامه‌ها آن‌ها صادر و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور افزود: بر همین اساس افراد فاقد شناسنامه تا فردا فرصت دارند برای ثبت‌نام و دریافت شناسنامه خود برای شرکت در انتخابات اقدام کنند و پس از این تاریخ فرایند ثبت‌نام برای افراد فاقد شناسنامه تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس انجام نمی‌شود.
وی گفت: در روز‌های یکم و دوم اسفند دفاتر و ادرات ثبت احوال در سراسر کشور فعال خواهند بود و در واقع در روز پنج شنبه فعالیت ادارات ثبت احوال تا ساعت ۱۶ و روز جمعه دوم اسفند فعالیت ادارات تا پایان زمان رأی گیری خواهد بود.
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->