ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
سرخط خبرها

توزیع ۱۰میلیون بطری آب توسط بنیاد کرامت رضوی میان زائران اربعین حسینی

  • کد خبر: ۱۸۱۵۸۴
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
توزیع ۱۰میلیون بطری آب توسط بنیاد کرامت رضوی میان زائران اربعین حسینی
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: در قالب پویش «نذر امام» ۱۰میلیون بطری آب میان مواکب خدمت‌رسانی توزیع خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین استادآقا با اشاره به حضور فعال آستان قدس رضوی در ۹۰موکب ویژه اربعین گفت: کانون‌های خادمیاری رضوی تمامی ظرفیت خود را برای خدمت به زائران اربعین به کار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی، ستاد ویژه اربعین در این آستان تشکیل و مقرر شد کانون‌های خادمیاری رضوی برای مشارکت در برپایی حماسه حسینی پای کار بیایند که این وظیفه در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم خادمان شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله(ع) باشیم.

استادآقا درباره جزئیات این خدمت گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد ویژه اربعین آستان قدس، خدمات بنیاد کرامت رضوی در این ایام در دو حوزه پیش‌بینی شده که بخش اول با مسئولیت صددرصدی آستان قدس در مواکب داخل کشور و بخش دوم با رویکرد حمایت از مواکب مردمی برپا شده در کشور عراق خواهد بود.


استادآقا ادامه داد: مدیریت این موکب‌ها با شبکه خادمیاری است و آستان قدس رضوی نیز در تأمین مایحتاج این خدمت‌رسانی مشارکت می‌کند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی مرز مهران را نقطه محوری خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت این نقطه مرزی در ایام اربعین و حجم بالای زائران، آستان قدس رضوی با استقرار چهارموکب شرایط برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین، در زمان رفت را تسهیل می‌کند. استادآقا افزود: این موکب‎‌‎ها با همراهی و همکاری خادمیاران شش استان شامل تهران، مازندران، البرز، قزوین، لرستان و شهرستان چناران استان خراسان رضوی برپا شده و مسئولیت خدمت‌رسانی را برعهده دارد.

وی ادامه داد: همانند سال گذشته، پیش‌بینی ما برای ارائه خدمات تغذیه در مرز مهران، طبخ و توزیع بیش از ۷۰۰هزار وعده غذایی در چهار موکب مستقر است که این مهم با استقرار دو آشپزخانه مرکزی آستان قدس در شهرستان مهران محقق خواهد شد.

به گفته استادآقا در این مواکب همچنین یک میلیون وعده صبحانه و ۲میلیون بطری آب معدنی نیز توسط خادمیاران رضوی و با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات بین زائران مسیر اربعین توزیع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->