زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

کنترل نسبی بحران بازنشستگی با صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی

  • کد خبر: ۱۸۱۸۱۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کنترل نسبی بحران بازنشستگی با صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی می‌توانند به عنوان یک بازوی کمکی تا حدودی بحران بازنشستگی را کنترل و بخشی از کسری صندوق‌های بازنشستگی فعلی را جبران کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال روحی در خصوص مزایای صندوق بازنشستگی تکمیلی، اظهار کرد: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی در راستای ایجاد راهکار‌های متنوع برای تزریق منابع مالی به بدنه بازار سرمایه شکل گرفته است و این صندوق‌ها می‌توانند ثبات، پایداری و دیدگاه بلندمدت را در بازار سهام تقویت کنند.

وی افزود: بنا بر اطلاعات، در بازار سرمایه برخی از کشور‌های اروپا و آمریکا نیز از صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی و سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف بهره می‌گیرند، مدیریت مناسب این صندوق‌ها می‌تواند به مرور راندمان و بهره‌وری کارکنان را ارتقا دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص مزایای صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی گفت: در صورتی که فرآیند صندوق‌های بازنشستگی بر اساس اصول و قوانین مناسبی حرکت کند می‌تواند به سبب مزایای بازار سرمایه، جایگزین مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت اشخاص شاغل باشد.

روحی در مورد نقش صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی در آینده گفت: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی می‌توانند به عنوان یک بازوی کمکی تا حدودی بحران بازنشستگی را کنترل و بخشی از کسری صندوق‌های بازنشستگی فعلی را جبران کند.

وی در پایان در مورد اقدامات لازم سایر نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی به منظور ترغیب نهاد‌ها و کارکنان به منظور استفاده از صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی بیان کرد: از جمله اقدامات مهم در راستای جذب ادارات و کارکنان برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی می‌توان به بررسی دقیق سرمایه و رشد دارایی شرکت، مشوق‌های مالیاتی، شیوه حفاظت از منابع و … اشاره کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->