تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

پذیرایی از ۴۴ هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۸۳۲۴۵
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
پذیرایی از ۴۴ هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با برپایی موکب امام رضا(ع) در شهر کربلا به مدت ۱۰روز میزبان زائران اربعین حسینی بودیم و در این مدت بیش از ۴۴هزار زائر امام حسین(ع) در این موکب پذیرایی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدزاده با بیان اینکه موکب امام رضا(ع) به مدت ۱۰روز از تاریخ ۵ لغایت ۱۴شهریور در شهر کربلا برپاشد، تصریح کرد: در این موکب خدماتی شامل اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، توزیع یخ، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه شد.

احمدزاده افزود: در کنار این خدمات مراسم اقامه نماز جماعت، قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه‌های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا شد و ۴هزارو۴۶۱ نفر از خدمات پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۲۲هزار اطعام در سه وعده غذایی در بین زائران، گفت: در این بازه زمانی پذیرایی از ۴۴هزار و ۲۶نفر و اسکان ۸هزار و ۱۶۵نفر انجام شد و ۸۲۶نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی اظهار کرد: با استقرار نانوایی سیار موکب امام رضا(ع) در کربلا، ۵۶هزار و ۵۳۰قرص نان صلواتی پخت و بین زائران و سایر موکب‌ها توزیع شد.

وی افزود: امسال در ابتکاری جدید با اعزام کارخانه یخ و استقرار آن در جوار حرم امام علی(ع)، هزارو۵۰۰قالب یخ بین مواکب خدمت‌رسان به زائران توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در پایان گفت: هزینه‌های این موکب از عواید بیش از صد موقوفه مرتبط و کمک خیّران تأمین شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->