جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند پرهام مقصودلو قهرمان بوندسلیگا شد
سرخط خبرها

کایسدو پرسپولیس را دور زد؟

  • کد خبر: ۱۸۳۷۳۱
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
  • ۵
کایسدو پرسپولیس را دور زد؟
مهاجم اکوادوری مدنظر پرسپولیس ممکن است راهی قطر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در مذاکرات سه روز اخیرش را کایسدو همه شرایط را برای حضور این بازیکن پذیرفت و حتی حاضر شد با او که ۳۵ سال سن دارد، قرارداد سه ساله امضا کند اما هنوز این انتقال قطعی نشده است. در این مورد با خبر شدیم که کایسدو با یک پیشنهاد خوب از تیم قطری مواجه شده و از طرفی افرادی از ایران به او پیغام داده اند که به خاطر مسائل امنیتی بهتر است ایران نیاید. همین مسئله باعث شده که او برای حضور در پرسپولیس دچار تردیدشود.

تلاش باشگاه پرسپولیس برای متقاعد کردن مهاجم سابق لاتزیو ادامه دارد اما اگر شنیدید او به جای حضور در ایران از قطر سردرآورد خیلی نباید تعجب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
1
6
اره از از این بی شرفا بعید نیس که بهش ایمیل بزنن کنیاد پرسپولیس ❤
کریمپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
1
6
کار خطیر و دوستانه
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
بله وقتی شما دشمنی میکنید و تا اسپانسر همراه اول و ایرانسل و محصول پگاه زیر آب زنی میکنید،معلومه خودتون برای خودتون دشمن تراشی میکنید،تا زمانی که همنطور پیش بریدطرفداران دو تیم برای همدیگه میزنن.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
2
5
مگه دیوانه باشه قطر رو ول کنه بیاد به قفس
راحب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
1
5
خسته نشدن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->