گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

سپاهان در تلاش برای شکستن طلسم ۱۶۵۵ روزه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۸۵۴۶
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
سپاهان در تلاش برای شکستن طلسم ۱۶۵۵ روزه پرسپولیس
سپاهان اصفهان در دیدار خانگی برابر پرسپولیس در پی شکستن طلسم ۱۶۵۵ روزه است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بی‌تردید جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، جدال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود.

دیدار رفت در ورزشگاه آزادی با برتری ۲ بر صفر سپاهان به اتمام رسید و نماینده اصفهان موفق شد بعد از هشت دیدار از سد تیم پایتخت‌نشین بگذرد و طلسم را بشکند. با این حال برای دیدار فردا نیز یک طلسم دیگر باید توسط امیر قلعه‌نویی و شاگردانش شکسته شود؛ البته اگر یحیی و مردانش چنین اجازه‌ای را به آن‌ها بدهند.

سپاهان آخرین بار در لیگ پانزدهم موفق شد در اصفهان از سد پرسپولیس بگذرد و بعد از آن ۲ برد و ۲ تساوی برای سرخپوشان به ارمغان آمد و دست سپاهان خالی ماند. در لیگ پانزدهم تیم تحت هدایت حسین فرکی با نتیجه چهار بر ۲ از سد تیم تازه شکل گرفته برانکو گذشت. چهار سال و ۶ ماه و ۱۳ روز یا به عبارتی دیگر ۱۶۵۵ روز از آن مسابقه گذشته و تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند.

حدفاصل آن مسابقه تا دیدار فردا پرسپولیس توانست در چهار مسابقه خود در اصفهان به ۲ برد و ۲ تساوی برسد. سرخپوشان تهرانی یک بازی را با نتیجه سه بر یک و یک مسابقه را با حساب یک بر صفر بردند. در دیگر دیدار‌ها نیز نتایج تساوی ۲ بر ۲ و یک بر یک ثبت شد.

آمار کلی سپاهان مقابل پرسپولیس در خانه ۱۱ برد، ۱۶ تساوی و ۶ شکست بوده است. طلایی‌پوشان ۳۲ گل زده‌اند و ۲۳ بار نیز دروازه‌شان باز شده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->