پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با اهرم دلار سقوط کرد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | شارژ خبری بازار سرمایه در میان ناامیدی سهامداران سکه تمام چند گرم است؟ ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ آیا ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه دارد؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند
سرخط خبرها

آیا گوشت در بازار مشهد دوباره گران می‌شود؟ (۴ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۵۹۷۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
آیا گوشت در بازار مشهد دوباره گران می‌شود؟ (۴ مهر ۱۴۰۲)
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی در مشهد گفت: در فصل سرما و زمستان ممکن است قیمت گوشت افزایش یابد. افزایش قیمت آن نیز به عرضه و تقاضا بستگی دارد.

مهدی باقری در گفتگو با شهرآرانیوز در پاسخ به این سوال که در صورت توزیع گوشت‌های تنظیم بازاری در بازار احتمال کاهش قیمت گوشت وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: اگر گوشت‌های تنظیم بازاری توزیع شود قطعا قیمت گوشت کاهش خواهد داشت، اما میزان کاهش قیمت آن به عرضه و تقاضا بستگی و میزان کیفیت این گوشت‌ها بستگی دارد.  

وی تاکید کرد: هنوز توزیع گوشت تنظیم بازاری در بازار گوشت مشهد مشاهده نشده است.  

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی در مشهد در خصوص احتمال افزایش قیمت گوشت در خصوص عدم توزیع این گوشت‌ها تصریح کرد: در فصل سرما و زمستان معمولا قیمت گوشت افزایش یابد. افزایش قیمت آن نیز به عرضه و تقاضا بستگی دارد و اینگونه نیست که بتوان میزان افزایش قیمت گوشت را پیش‌بینی کرد.  

باقری افزود: البته اگر دستگاه‌های نظارتی مدیریت جامعی داشته باشند انشاالله قیمت گوشت کنترل خواهد شد.  

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی در مشهد در خصوص علل افزایش قیمت گوشت عنوان کرد: نهاده‌های دامی گران است. همچنین دام‌های مولد را کشته‌اند و در حال حاضر در دام مولد برای زاد و ولد کمبود داریم. زمانی که نباید کشتار صورت می‌گرفت، بسیار هشدار داده و نامه‌نگاری کردیم، اما متاسفانه توجه نکردند و باعث شد دام و گوشت زیادی از خراسان رضوی خارج شود. در حال حاضر نیز گوشت زیادی از خراسان رضوی خارج می‌‎شود.  

باقری گفت: قیمت گوشت در حال حاضر در مشهد از همه جا ارزان‌تر است و گوشت تهران را از مشهد تامین می‌کنند. اگر قیمت گوشت در تهران از مشهد گران‌تر نیست، پس علت خارج شدن گوشت از مشهد چیست؟ از همین رو وقتی گوشت کم باشد قیمت آن کاهش پیدا نمی‌کند.  

وی ادامه داد: برای دامداران نیز قیمت به‌صرفه نیست. باید انجمن حمایت از تولیدکننده بیشتر اهمیت قائل شود تا تولیدکننده بتواند دام را به خوبی پرورش دهد و دام را به قیمت پایین‌تری به بازار عرضه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->