واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید عادت‌های روزمره‌ای که با انجام آن‌ها، سلامت خود را به خطر می‌اندازیم درصد موفقیت درمان ناباروری با روش IVF در ایران چقدر است؟ راهکار‌های طب ایرانی در پیشگیری و تسکین بیماری آسم
سرخط خبرها

آیین ازدواج آسان ۱۰ زوج مشهدی با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد

  • کد خبر: ۱۸۶۳۹۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
آیین ازدواج آسان ۱۰ زوج مشهدی با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد
آیین ازدواج آسان ویژه ۱۰ زوج عصر امروز با حضور دکتر انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و برخی مسوولان استان خراسان رضوی، در مسجد جوادالائمه مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عصر روز جمعه در این مراسم اظهار امیدواری کرد که قرارگاه‌های ازدواج آسان و فرزندآوری مقدمه‌ای باشد برای این که خانواده‌ها بسیاری از رسم و رسومات اشتباه در امر ازدواج را کنار بگذارند گفت: نیاز است که در این خصوص فرهنگ کشور بازسازی شود و بسیاری از مطالب مثبت و ارزش‌های آن حفظ و بسیاری از مسائل وارداتی، خرافات، تشریفات و رسم و رسوم‌هایی که پایه‌ای در دین و اعتقادات ما ندارند از آن زدوده شود.

دکتر انسیه خزعلی افزود: در راستای حذف سنت‌های اشتباه در زمینه ازدواج از جمله بازدید از جهیزیه، گرفتن مراسم‌های متعدد و سنت‌های دیگری که برخی رفتار‌های ناصحیح و رقابت‌های ناسالم می‌شود و زندگی را برای افراد سخت می‌کند و سبب می‌شودبرخی از افراد از خیر ازدواج بگذرند، همه باید تلاش کنیم و به ویژه روحانیت معزز پیشتاز وپایه‌گذار رواج سنت‌های حسنه و حذف سنت‌های سیئه و غلط باشند.

وی ادامه داد: امید است با آسان گرفتن و تسهیل امکانات اقتصادی و اجتماعی و مشاوره‌‍‌هایی که برای انس و الفت بیشتر به زوجین ارائه می‌شود شاهد گسترش روز افزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: رییس جمهور در سازمان ملل مساله خانواده را مطرح کرد و بیان داشتند که با توجه به هجمه‌ای که برای از بین بردن نهاد خانواده با طرح اشکال گوناگون انحرافی وجود دارد، بایستی مساله خانواده به عنوان یک مطالبه جهانی و یک ایده مشترک از سوی همه کشورها، در جهان شکل بگیرد که لازمه این امر این است که ما خانواده تراز، مطلوب و دارای استاندارد را ارائه دهیم.

خزعلی با اشاره به آغاز رویداد خانواده در معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: در راستای ایجاد الگوی خانواده تراز اسلامی ۹ کارگروه در موضوعات مختلف مربوط به خانواده در این معاونت تشکیل شده است تا با ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های زندگی شرایط ایجاد خانواده تمدنی و اصیل فراهم شود.

در آیین جشن ازدواج آسان که با حضور ۱۰ زوج مشهدی برگزار شد، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان هدیه ازدواج، قول ارائه تسهیلات کالاکارت جهیزیه از بانک قرض الحسنه مهر ایران را به زوجین داد.

قرارگاه ازدواج و فرزندآوری با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و مرکز رسیدگی به امور مساجد برای ازدواج آسان ۱۴ مسجد را تجهیز نموده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->