شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

استراحت دیاباته تا سال ۹۹

  • کد خبر: ۱۸۶۸۹
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
استراحت دیاباته تا سال ۹۹
پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: دیاباته تا پایان اسفند باید برنامه‌های درمانی خود را پشت سر بگذارد تا بهبودی کامل خود را به دست بیاورد و بتواند برای تیمش از سال ۹۹ به میدان برود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «کاوه ستوده» در حاشیه بازی استقلال و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بیماری کرونا وارد ایران شده و وزارت بهداشت نیز تهمیداتی در نظر گرفته که آن‌ها را انجام خواهیم داد.

وی افزود: به طور حتم این بیماری در روحیه بازیکنان نیز تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

ستوده خاطرنشان کرد: دیاباته متاسفانه در بازی با نفت مسجد سلیمان با مصدومیت روبرو شد و چند بازی استقلال را از دست داد. کار درمانی این بازیکن نیمه تمام ماند و او با تصمیم باشگاه و کادر فنی به مسافرت رفت.

پزشک استقلال خاطر نشان کرد: ام‌آرآی دیاباته حکایت از آن دارد که وضیعت او حاد است و روندی در بهبودی‌اش حاصل نشده است.

ستوده تصریح کرد: دکتر نوروزی که برای سمینار، به خارج از کشور رفته بود برنامه‌هایش را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت تا از نزدیک برنامه‌های آماده‌سازی دیاباته را زیر نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: فعلا ۴ هفته طول درمان داریم به نظر می‌رسد دیاباته تا پایان اسفند باید برنامه‌های درمانی خود را پشت سر بگذارد تا بهبودی کامل خود را به دست آورد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->