راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

ماجرای سرقت یک پراید توسط پسر ۱۰ ساله بروجردی

  • کد خبر: ۱۸۷۱۹۲
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
ماجرای سرقت یک پراید توسط پسر ۱۰ ساله بروجردی
فرمانده انتظامی بروجرد جزئیات تصاویر عجیب سرقت پراید توسط یک پسر ۱۰ ساله را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته فیلمی در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر شد که نشان می‌داد پسر بچه‌ای حدود ۱۰ ساله در شهرستان بروجرد یک پراید را سرقت می‌کند.

این کلیپ واکنش‌های زیادی در پی داشت و در همین راستا سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا، فرمانده انتظامی بروجرد در تشریح این ماجرا، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو پراید توسط یک پسر بچه موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی بلافاصله خودروی سرقت شده را حین تردد در داخل شهر توقیف کردند و به مقر انتظامی بروجرد انتقال دادند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در تحقیقات صورت‌گرفته و برابر اظهارات این پسر بچه این اقدام از روی کنجکاوی، هیجان و به قصد دور زدن با خودرو بوده و قصدش سرقت نبوده است.

مهدوی‌کیا بیان کرد: خودرویی که توسط پسر بچه ۱۰ ساله مورد استفاده قرار گرفته است، فاقد ایمنی لازم بوده و لازم است دارندگان خودرو‌ها نسبت به ایمن‌سازی وسایل نقلیه خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->