نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

بازی با شهرخودرو هیجان نداشت

  • کد خبر: ۱۸۷۹۴
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
بازی با شهرخودرو هیجان نداشت
پیام ملکیان، مدافع چپ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که بازی برابر شهر خودرو به دلیل نبود تماشاگران هیجان نداشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ پیام ملکیان با اشاره به شکست تیمش برابر شهر خودرو گفت: بازی سختی بود و با تیمی بازی داشتیم که جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است، البته غیبت هواداران هم باعث شد تا این بازی هیجانی نداشته باشد. ما زود به گل رسیدیم، ولی متأسفانه بعد از گل عقب‌نشینی کردیم و شهر خودرو هم تیم ما را تحت فشار قرار داد تا به گل برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما روی ضدحملات برنامه داشتیم و چند موقعیت هم ایجاد کردیم، ولی متأسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم. در مجموع معتقدم که تیم ما مستحق شکست نبود و می‌توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم.

مدافع چپ نفت مسجدسلیمان درباره اینکه آیا آن‌ها می‌توانند در پایان لیگ برتر در میانه بالای جدول باشند، تصریح کرد: هدف ما قرار گرفتن در بین شش تیم بالای جدول است. اگر این بازی را می‌بردیم جای فولاد را می‌گرفتیم و این شکست کار را سخت کرد، ولی ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا این باخت را در بازی بعدی جبران کنیم.

ملکیان در مورد عملکرد خودش در این فصل گفت: سال قبل در لیگ دسته اول بودم و بازی‌ام چندان به چشم نیامد، ولی امسال شرایط خوبی دارم و تا جایی که امکان داشت تلاش کردم تا جواب اعتماد آقای تارتار را بدهم. فکر می‌کنم ۱۶ یا ۱۷ بازی در این فصل انجام دادم و تلاش کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->