اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدگاه سازمان‌ ملل درباره محاصره غزه

  • کد خبر: ۱۸۸۰۹۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
دیدگاه سازمان‌ ملل درباره محاصره غزه
سازمان ملل اعلام کرد، محاصره کامل نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد، حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مدارس و برج‌های مسکونی را هدف گرفته و منجر به قربانی شدن غیرنظامیان شده است.

طبق نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل همچنین تصریح کرد، محاصره غزه باعث وخامت بیشتر اوضاع می‌شود و بر فعالیت مراکز پزشکی تأثیر می‌گذارد.

این نهاد حقوق بشری از کشور‌های بانفوذ خواست تا بحران میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان را مهار کنند.

درگیری‌ها امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در چهار روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صد‌ها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

غزه هم‌اکنون در محاصره است و ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بسیاری را به غلاف غزه گسیل کرده است و نظامیان بی‌شماری نیز در مرز‌های مشترک با غزه مستقر هستند. ارتش رژیم صهیونیستی افزود: به واسطه تانک‌ها دیواری آهنین در منطقه حائل با غزه ایجاد کرده‌ایم و هر که به آن نزدیک شود، کشته خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->