ادامه آتش سوزی در جنگل اولنگ| ۵ هکتار دیگر سوخت دستگاه قضایی علیه ناشران شایعه انفجار در حرم شاهچراغ (ع) اعلام جرم کرد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) زمان انتشار کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ مشخص شد وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی برخورد پراید وانت با گاردریل کنار بزرگراه مشهد-قوچان حادثه آفرید (۲۶ تیر ۱۴۰۳) حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد+تصاویر وضعیت جاده‌های کشور در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ۱۵ نکته مهم برای مصرف ویتامین‌های مختلف آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات
سرخط خبرها

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار آغاز شد+ جزئیات (۱۸ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۸۱۲۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار آغاز شد+ جزئیات (۱۸ مهر ۱۴۰۲)
حدود ۱۱ هزار ظرفیت آزمون استخدام آموزگار خالی مانده بود و هم اکنون دفترچه تکمیل ظرفیت در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

در آزمون آموزگاری که نتایج نهایی آن ۳۰ شهریور اعلام شد، قرار بود ۲۸ هزار نفر استخدام شوند، اما ۱۱ هزار ظرفیت خالی ماند بنابراین دفترچه تکمیل ظرفیت برای تکمیل ظرفیت خالی مانده تدوین و به سازمان سنجش ارسال شد.

قبول‌شدگان نهایی آزمون آموزگاری و افرادی که در کارنامه نهایی آن‌ها کد ۱۹ درج شده است در مرحله تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب کد شغل محل نیستند.

داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون آموزگاری که برای بررسی مدارک و تکمیل پرونده به آموزش و پرورش معرفی شده و در مرحله ارزیابی تکمیلی به دلایلی از جمله عدم احراز شرایط در آزمون عملی، صلاحیت‌های عمومی، عدم تطابق رشته تحصیلی، نداشتن شرط سنی و نظام وظیفه و عدم احراز شرایط پزشکی حائز شرایط نشده‌اند مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

در مرحله تکمیل ظرفیت، داوطلب واجد شرایط مجاز به انتخاب یک کد شغل محل است و به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کد شغل محل حدنصاب‌های علمی لازم را مدنظر قرار دهند.

در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش جنسیت به صورت مرد و زن لحاظ می‌شود بنابراین داوطلبان در این مرحله می‌توانند نسبت به انتخاب کدشغل درج شده با رعایت سهمیه ثبت‌نامی تایید شده برای معرفی شدگان مرحله قبل و سهمیه ثبت‌نامی برای داوطلبانی که قبلاً جهت ارزیابی تکمیلی به آموزش و پرورش معرفی نشده‌اند، بدون در نظر گرفتن جنسیت اقدام کنند.

داوطلبان معرفی شده جدید و داوطلبان فاقد حدنصاب‌های قبلی که در این مرحله در ردیف معرفی شدگان قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط باید در فرایند ارزیابی تکمیلی که از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

داوطلبان می‌توانند از روز سه شنبه ۱۸ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهر به مدت ۴ روز با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل محل از فهرست شغل محل‌های مندرج در دفترچه راهنما اقدام کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->