اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

ایجاد مسیرهای تردد و فضاهای ایمن در کنار حفظ فضای بکر مجموعه باغ وکیل آباد

  • کد خبر: ۱۸۹۸۳۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
  • ۲
ایجاد مسیرهای تردد و فضاهای ایمن در کنار حفظ فضای بکر مجموعه باغ وکیل آباد
شهردار منطقه ۹ مشهد گفت: تمام تلاش در اجرا و بهره‌برداری این مجموعه بر این بوده که در کنار حفظ فضای بکر مجموعه باغ وکیل آباد، مسیرهای تردد و فضاهای ایمنی را برای ورزش‌ تعریف کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسین‌قلی‌زاده مقدم در مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد عنوان کرد: زحمات تمامی همکاران ما در شهرداری مشهد امروز منتج به این شده است که خدمت دیگری را در این شهر به محضر بانوان ارجمند و مادران عزیز شهر و‌ کشورمان تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش و احتمام مدیریت شهری در این دوره بر این بوده که فضای آسایش و ورزش را به شهروندانی که مایل به فعالیت در فضاهای تفریحی و تفرجی هستند را فراهم کند.

شهردار منطقه ۹ مشهد با یادآوری اینکه بالغ بر ۵۰ درصد از مراجعه کنندگان به پارک‌های مشهد خانم‌ها و بانوان هستند، اظهار کرد: برای اینکه فضایی را در شهر شاهد باشیم که بانوان ما بدون دغدغه بتوانند از یک فضای مانند این پارک استفاده کنند سیاست گذاری‌هایی شده که امروز شاهد یکی از خاص‌ترین آن‌ها هستیم.

حسین‌قلی‌زاده مقدم تصریح کرد: تمام تلاش در اجرا و بهره‌برداری این مجموعه بر این بوده که در کنار حفظ فضای بکر مجموعه باغ وکیل آباد، مسیرهای تردد و فضاهای ایمنی را برای ورزش‌ تعریف کنیم. از جمله تمهیداتی که در این فضاها تعریف شده است می‌توان از زمین های ورزشی تخصصی بدمینتون، تنیس، والیبال، بسکتبال و تمرکز ذهن نام برد مه حاصل تلاش همفکری مدیریت شهری بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
0
0
هرماه عنوان میکنن حقوق پول نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
0
0
زنانه مردانه کردن پارک‌ چه معنی دارد .کسی با خانواده امده پارک زنش باید جدا برود ورزش واز طبیعت لذت ببرد ومرد جدا دست از کارهایی که با منطق جور در نمی یاد وهزینه بیشتری بر شهرداری ها وارد می شود بردارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->