استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

آغاز اکران «جنگل پرتقال» و «آهو» در سینما‌های کشور (۳ آبان)

  • کد خبر: ۱۹۰۶۹۱
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
آغاز اکران «جنگل پرتقال» و «آهو» در سینما‌های کشور (۳ آبان)
از امروز، سوم آبان، ۲ فیلم «آهو» و «جنگل پرتقال» به روی پرده می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از صبح امروز، ۲ فیلم جنگل پرتقال و آهو، به روی پرده رفتند تا ترکیب اکران، تحولی جدی را به نسبت یک ماه پیش خود تجربه کند.

جنگل پرتقال، نخستین ساخته آرمان خوانساریان است که در جشنواره فجر سال گذشته رونمایی و با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان مواجه شد تا جایی‌که این فیلم به‌عنوان یکی از ۵ فیلم پرمخاطب جشنواره فجر سال گذشته بود و نقد‌های خوبی برای آن نوشته شد.

داستان این فیلم که رسول صدرعاملی تهیه‌کننده آن است درباره جوانی به نام سهراب بهاریان است؛ نمایشنامه‌نویسی ناموفق که بعد از سال‌ها بیکاری، معلم دبیرستان شده. او برای حفظ شغل تازه‌اش، ناگزیر به ارائه اصل مدرک تحصیلی است. سهراب بعد از ۱۵ سال به شهر دانشجویی‌اش بازمی‌گردد، اما این سفر آن‌طور که او فکر می‌کرده، پیش نمی‌رود.

سارا بهرامی، میرسعید مولویان، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی‌بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی، تیم بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

انتظار می‌رود با توجه به کمبود درام و عاشقانه جدید بر روی پرده و اقبال خوبی که در زمان جشنواره، متوجه این فیلم بوده، جنگل پرتقال با استقبال خوبی مواجه شود.

آهو، نخستین ساخته هوشنگ گل‌مکانی، روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی کشور است که از امروز، در چند سینمای معدود به روی پرده رفته است.

فیلم، حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می‌بیند، اما هنوز امیدش را از دست نداده است.

در این فیلم که جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده آن است، علی مصفا، حامد کمیلی، سپیده آرمان، رضا یزدانی، رضا کیانیان و سهیلا رضوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این، نخستین اکران عمومی آهو است که باید دید چه واکنش‌هایی را در مخاطب برمی‌انگیزاند.

۲ فیلم جدید از این حیث، آثار مهمی در اکران کنونی به حساب می‌آیند که جریان غالب این روزها، به سمت سینمای کمدی و کودک بوده و خلاء درام‌های اجتماعی و خانوادگی خیلی احساس می‌شود و این ۲ فیلم می‌توانند چنین حفره‌ای را در بازه کنونی بپوشانند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->