سرخط خبرها

سریال «هفت» با حضور رضا کیانیان و نیکی کریمی در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۹۰۹۲۲
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
سریال «هفت» با حضور رضا کیانیان و نیکی کریمی در شبکه نمایش خانگی
سریال شبکه نمایش خانگی «هفت» با هنرنمایی بازیگرانی چون رضا کیانیان و نیکی کریمی از سه شنبه ۲۳ آبان ماه از پلتفرم «تماشاخونه» توزیع خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیارش اسدی زاده بعد از کارگرداتی سریال خانگی «کرگدن» در سال ۱۳۹۸ دومین سریال خود با نام «هفت» را دوربین برد. این سریال بعد از  پایان مرحله تصویربرداری به مدت دو سال فرصت انتشار به دست نیاورد تا اینکه اوایل سال جاری امتیاز پخش آن توسط پلتفرم «تماشاخونه» خریداری شد. این سریال قرار است در دو فصل توسط پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شود 

سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده که تهیه‌کنندگی آن را به صورت مشترک با محمد امین انجام داده، یک درام اجتماعی است که فیلم نامه آن را به طور مشترک با علی اصغری نوشته است.

این سریال یکی از پر بازیگر‌ترین تولیدات شبکه خانگی محسوب می‌شود.   

در این سریال بازیگرانی، چون رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، محمد امین، حدیث میرامینی، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، نوال شریفی، میسا مولوی، مه لقا باقری، فرزاد حسنی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال را اسدی زاده براساس فیلمنامه‌ای که به شکل مشترک توسط خودش و علی اصغری به نگارش در آمده جلوی دوربین برده و در آن به روایت داستان هفت جوان پرداخته که درگیر ماجرای پیچیده‌ای می‌شوند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «ما رفیق بازیم، پای حق وایمیستیم، بزنن می‌زنیم، بکشن، می‌کشیم، ما هفتا تا تهش می‌ریم، ولی نمی‌بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم.»

سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده و با سرمایه گذاری هماتلکام در دو فصل از ۲۳ آبان ماه هر سه شنبه ساعت ۷ صبح به صورت اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش خواهد شد.

حواشی سریال سون - هفت

«سریال مجموعه نمایش خانگی هفت» در (حوالی میگون، جزایر کیش و هندورابی) و در اولین گام با بازی رضا کیانیان، مهدی هاشمی و نیکی کریمی کلید خورده است.

کیارش اسدی زاده سال ۱۳۹۹ با «سریال کرگدن» در نمایش خانگی حضور داشت که آن طور که باید دیده نشد، اما از کیفیت نسبی برخوردار بود و حال بار دیگر با «هفت» برای بار دوم خود را در شبکه نمایش خانگی به چالش خواهد کشید.

نازنین بیاتی نقش محوری و اصلی در این سریال دارد تا پس از «سریال مانکن» بار دیگر شانسش را در شبکه خانگی امتحان کند.

سریال هفت یکی از پرلوکیشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->