کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
سرخط خبرها

قالیباف: مشارکت در انتخابات به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است

  • کد خبر: ۱۹۱۰۲۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
قالیباف: مشارکت در انتخابات به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت در انتخابات را باید یک مجاهدت و موضوع امنیت ملی بدانیم چراکه مشارکت به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در نخستین همایش جبهه انقلاب برای انتخابات مجلس در حرم امام خمینی (ره)، گفت: باید مشارکت در انتخابات را یک مجاهدت و موضوع امنیت ملی بدانیم، چرا که مشارکت به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است. در دوران دفاع مقدس، وقتی به رزمنده‌ای می‌گفتم برو استراحت کن، می‌گفت که هرچه امروز عرق بیشتری بریزیم، یک ماه دیگر در عملیات خون کمتری ریخته می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در کنار حرمی هستیم که به مسلمین عزت داد، اسلام را دوباره احیا کرد. در کنار امامی هستیم که در چنین روزی در سال ۱۹۶۳ میلادی در قم دربارۀ حوادث کاپیتولاسیون گفتند همۀ گرفتاری ما از آمریکاست، از رژیم صهیونیستی است و رژیم صهیونیستی هم از آمریکاست.

وی اضافه کرد: بایدن چند روز قبل در فلسطین اشغالی در حمایت از رژیم‌صهیونیستی گفت: اگر رژیم صهیونیستی هم وجود نداشت، امروز باید یک رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کردیم. سال گذشته، اراذل و اوباش دنیا و رژیم صهیونیستی می‌گفتند کار نظام اسلامی تمام است، اما امروز می‌بینیم رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک است.

قالیباف با بیان اینکه باید محکم و با اراده باشیم و به سنت الهی ایمان داشته باشیم، تصریح کرد: همچنین باید به مردم احترام بگذاریم. چرا که مردم از پایه‌های نظام‌اند. ایمان به سنت‌های الهی و حضور مردم در صحنه دو عنصری هستند که انقلاب را سرپا نگه می‌دارند و به پیش می‌رود.

رییس مجلس شورای اسلامی رقابت درون جبهه انقلاب را بدون اشکال دانست و گفت:، اما این رقابت نباید علیه کارآمدی و همدلی، همراه اختلاف و در سهم هم‌خواهی باشد. بلکه کشور امروز نیازمند تحول است و سرنوشت امنیت ملی ما در گروی کارآمدی است.

قالیباف با بیان اینکه ما دغدغه‌ای جز حل مشکل مردم نداریم، یادآور شد: ما اصرار داریم در مجلس افراد کارآمد و دلسوز داشته باشیم. مجلس باید با همان روحیۀ دفاع مقدس کار خود را پیش ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: باور قلبی همیشۀ من این بوده که با جوانان کار کنم. چه آن زمانی که بیست و چند ساله بوده‌ام، چه الان. باز هم دوست دارم با جوانان کار کنم. این تحول باید به دست جوان‌ها اتفاق بیفتد.

قالیباف خاطرنشان کرد: جوانان عزیز، این شما هستید که می‌توانید تحول را رقم بزنید. این شمایید که با علم و دانش و مدیریت و إن شاء الله بندگی و عبادت خالصانه تحول را رقم بزنید. هر چه هست در جوانی است. در میدان باشید. بایستید و این تحول را رقم بزنید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->