مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی اعلام کرد؛

ظرفیت ۶۷ درصد کاروان‌های حج تمتع ۹۹ تکمیل شد

  • کد خبر: ۱۹۳۱۱
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
ظرفیت ۶۷ درصد کاروان‌های حج تمتع ۹۹ تکمیل شد
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در اولین روز از ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۹، ۶۷ درصد از ظرفیت کاروان‌ها در استان تکمیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد شاد، در خصوص ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع خراسان رضوی، اظهار کرد: اولویت ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع برای افرادی است که تا تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ ثبت‌نام کرده‌اند. ضمنا ۶۱ کاروان در استان اعلام شده‌است و افراد واجد شرایط باید برای انتخاب کاروان‌های خود به سایت اینترنتی مراجعه کنند.

 
شاد خاطرنشان کرد: چنانچه ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده‌ و عزیزانی در شهرستان‌ها موفق به ثبت‌نام نشدند؛ می‌توانند با مراجعه به سایت reserve.haj.ir، در لیست رزرو ثبت‌ نام کرده تا در صورت افزایش ظرفیت و یا لغو سفر توسط سایر مسافران، ما آنها را در کاروان‌ها ثبت‌نام کنیم.



وی تصریح کرد: در روز اول ثبت‌نام ۶۷ درصد ظرفیت کاروان‌های استان تکمیل شده‌است؛ عزیزانی که تمایل به تشرف دارند باید در اسرع وقت مراجعه کرده و در کاروان‌ها ثبت‌ نام کنند.



مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی افزود: توصیه من به مردم این است که کاروان‌های خود را انتخاب نموده و به گوشزدها و توصیه‌های سازمان حج و زیارت توجه کنند تا به موقع در کاروان‌ها ثبت‌نام شده و آموزش‌های لازم را ببیند و ما هم بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی برای حج سال آینده داشته‌باشیم.



شاد همچنین در خصوص وضعیت تعلیق سفر به عتبات اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از سفرهای خارجی به دلیل کرونا ویروس لغو شده‌ است؛ همان‌گونه که از پیش اعلام شده، سفر به عتبات نیز به تبع آن‌ها لغو شده و وضعیت این سفر، به اجازه کشور عراق مبنی بر ورود مسافران بستگی دارد.


 
وی ضمن اشاره به اعلام ثبت نام در کاروان‌های عتبات نوروزی در ۱۱ اسفندماه، درباره ادامه وضعیت تعلیق سفر به عتبات بیان کرد: شرایط و وضعیت این موضوع را شورای عالی امنیت ملی اطلاع‌رسانی می‌کند.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->