فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات
سرخط خبرها

۳ اثر سینمایی در صف اکران

  • کد خبر: ۱۹۳۹۱
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۳ اثر سینمایی در صف اکران
شورای پروانه نمایش، مجوز ۳ فیلم سینمایی را صادر کرد.
 پس از مشخص شدن فهرست فیلم‌های سینمایی که قرار است در نوروز به روی پرده سینما‌ها بروند، روز گذشته شورای پروانه نمایش مجوز سه فیلم سینمایی دیگر را نیز صادر کرد تا در نوبت اکران در سال ۹۹ قرار بگیرند.

«زن‌ها فرشته‌اند ۲» به‌کارگردانی آرش معیریان، «تبسم تلخ» به‌کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز و «چند می‌گیری گریه کنی۲» به‌کارگردانی علی توکل‌نیا، سه فیلم سینمایی هستند که برای نمایش در سینما‌های کشور مجوز گرفته‌اند. «تبسم تلخ» یک فیلم اجتماعی با رگه‌های طنز است. این فیلم درباره دفتردار یکی از شهر‌های ایران است که درپی اتفاقی عازم یکی از کشور‌های همسایه می‌شود، اما با اتفاقی که برایش در آن کشور می‌افتد، دچار یک سرگردانی برای بازگشت می‌شود.
 
لادن مستوفی و مهدی احمدی، دو بازیگر اصلی «تبسم تلخ» هستند. در «زن‌ها فرشته‌اند ۲» نیز که نسخه نخست آن سال ۱۳۸۶ در سینما‌های کشور اکران شد، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و محمدرضا شریفی‌نیا نقش بازی می‌کنند. «چند می‌گیری گریه کنی۲»، دیگر فیلم سینمایی است که نسخه نخست آن به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۸۴ تولید شد. ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی و اسدا... یکتا، جزو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->