بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعلام جزئیات و اسامی ۳۰۰ اسیر فلسطینی که قرار است آزاد شوند

  • کد خبر: ۱۹۶۱۰۹
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
اعلام جزئیات و اسامی ۳۰۰ اسیر فلسطینی که قرار است آزاد شوند
رژیم صهیونیستی اسامی ۳۰۰ اسیر فلسطینی را که قرار است در چارچوب توافق آتش‌بس در نوار غزه از زندان‌های این رژیم آزاد شوند، منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تشکیلات موسوم به وزارت موسوم دادگستری رژیم صهیونیستی در فهرستی نام ۳۰۰ اسیر فلسطینی را که قرار است در چارچوب توافق آتش‌بس در نوار غزه از زندان‌ها این رژیم آزاد شوند، اعلام کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی از این ۳۰۰ اسیر، تا ۱۵۰ اسیر در قالب توافق آتش‌بس چهار روزه آزاد خواهند شد.

از میان اسامی منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی ۲۸۷ اسیر کودک و ۱۳ نفر هم زنان بزرگسال هستند که به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده بودند.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل شمار زیادی از این اسرای کودک فلسطینی به جرم پرتاب سنگ در کرانه باختری و قدس اشغالی به اسارت ارتش رژیم اشغالگر درآمده‌اند.

این خبر در حالی است که موسی ابومرزوق از رهبران حماس اعلام کرد: ۵۰ اسیری که مقاومت در چارچوب توافق آتش‌بس آزاد خواهد کرد، بیشتر آنها از اتباع خارجی هستند.

وی افزود: برخی اسیران در منازل بودند و هنگام بمباران کشته شده‌اند.

ابومرزوق بیان کرد: به همه اسیران دربند زندان‌های اشغالگران اطمینان می‌دهیم که آنها آزاد خواهند شد. به ازای هر اسیر، سه اسیر ما آزاد خواهند شد.

وی اعلام کرد که آتش بس در غزه از فردا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر مشاور نتانیاهو اعلام کرد که این رژیم آماده است تا مدت آتش‌بس موقت در غزه را به منظور خارج کردن شمار بیشتری از صهیونیست‌های اسیر از این منطقه تمدید کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->