هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

اسرائیل مدعی رهگیری پهپادی در دریای سرخ شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۶۶۱۱
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
اسرائیل مدعی رهگیری پهپادی در دریای سرخ شد + فیلم
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که برای رهگیری یک پهپاد که از آسمان دریای سرخ به سمت بندر اشغالی ایلات در حرکت بود، جنگنده اعزام کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» بامداد یکشنبه نوشت که گزارش‌هایی از شنیده‌شدن صدای دو انفجار در بندر اشغالی «ایلات» واقع در جنوب فلسطین اشغالی مخابره شده است.

خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» نیز با انتشار این فیلم نوشت که گزارش‌هایی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی در بندر اشغالی «ایلات» برای رهگیری اهداف هوایی دریافت کرده است.

دقایقی بعد سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که برای رهگیری یک هواپیمای بدون سرنشین که از آسمان دریای سرخ به سمت بندر اشغالی ایلات در حرکت بود، جنگنده اعزام کرده است.

پیش از این، چندین بار نیروهای یمنی، این شهر را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار داده بودند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته، از حمله موشکی به بندر ایلات خبر داد و گفت که یگان موشکی این کشور چندین موشک به سمت اهدافی نظامی در «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

ارتش یمن در طول جنگ ۴۸روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بارها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشک‌های بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار داد. یمن تأکید دارد که تا نابودی این رژیم، به مبارزه و حملات خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->