بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
سرخط خبرها

نگرانی زلنسکی از پایان تحریم تسلیحاتی ایران

  • کد خبر: ۱۹۶۷۶۷
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
نگرانی زلنسکی از پایان تحریم تسلیحاتی ایران
رئیس‌جمهور اوکراین با تکرار ادعا‌های خود درباره ارسال پهپاد‌های ساخت ایران به روسیه، درباره احتمال صادرات موشک‌های ایران به مسکو هشدار داد و از آمریکا و غرب خواست تا با اتخاذ تدابیر سیاسی مناسب و اعمال تحریم مانع از این کار شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، ولودیمیر زلنسکی درباره احتمال ارسال موشک‌های ایران به روسیه هشدار داد و خواستار سیاست تحریمی و ارسال سیگنال‌های سیاسی از سوی جامعه بین‌المللی به تهران برای جلوگیری از چنین اتفاقی شد.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی دولت اوکراین، زلنسکی با بیان اینکه «اگرچه ممکن است در حال حاضر شاهد چنین چیزی نباشیم، اما در آینده به‌طور حتم این اتفاق خواهد افتاد» از اتحادیه اروپا و آمریکا خواست تا سیگنال‌های سیاسی مناسبی را برای ممانعت از تسلیح موشکی روسیه ارسال کنند.

وی همچنین ادعا‌ها درباره حمایت نظامی تهران از مسکو در جریان جنگ اوکراین را تکرار کرد و بر لزوم تقویت تحریم‌ها نه تنها علیه روسیه، بلکه علیه بازیگران دولتی و شرکت‌هایی که قطعات لازم برای تولید پهپاد‌ها را به ایران عرضه می‌کنند، تاکید کرد.

مؤسسه مطالعات جنگ، مستقر در واشنگتن (ISW) در پایان سپتامبر گزارش داد که مقامات ارشد نظامی ایران و روسیه تسلیحات پیشرفته متعارف ایران را بررسی کرده‌اند و ممکن است پس از پایان محدودیت‌های موشکی سازمان ملل در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهرماه) یک قرارداد فروش پهپاد و موشک را منعقد کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->