نتیجه بازی آلمان و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود ژرمن‌ها پخش زنده بازی سوئیس و اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پیروزی ایران برابر آمریکا (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های پیمان اکبری پس از پیروزی برابر آمریکا | بازیکنانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس نتیجه بازی کرواسی و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و ویدئو خلاصه بازی| تساوی لحظه آخری! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| برد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال پخش زنده بازی کرواسی و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نحوه خرید بلیت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی + قیمت و لینک خرید یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک نکونام – استقلال؛ در پایان راه؟ تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند؛ سودجویی‌ها را کم می‌کند بیرانواند در لیست خرید استقلال نیست خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است
سرخط خبرها

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال | فرش‌آرای مشهد به دنبال حفظ ثبات

  • کد خبر: ۱۹۷۵۸۹
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال | فرش‌آرای مشهد به دنبال حفظ ثبات
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از جمعه ۱۰ آذر آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از ۳ هفته وقفه از روز جمعه، ۱۰ آذر ماه با برگزاری ۷ بازی در شهر‌های مختلف ایران از سر گرفته خواهد شد. فرش‌آرای مشهد نیز از ساعت ۱۶ مهمان سفیرگفتمان تهران خواهد بود.

زردپوشان مشهدی که نیم فصل نخست را با ۲۱ امتیاز و در جایگاه چهارم به پایان رساندند، حالا به دنبال حفظ ثبات و عملکرد خود در نیم فصل دوم، کار خود را از تهران آغاز خواهند کرد.

شاگردان حسن‌زاده در نیم فصل نخست بخش قابل توجهی از امتیازات خانگی خود را از دست دادند، چراکه اگر امتیازات خانگی را به طور کامل کسب می‌کردند شاید در حال حاضر در جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال حضور داشتند.

با این وجود فرش‌آرا با ۵ برد، ۶ تساوی و تنها ۲ شکست نیم فصل نخست را به پایان رساند تا با وجود محدودیتی که در بازیکنان و نفرات خود دارد، عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته باشد.

اما در نیم فصل دوم کار به مراتب برای فرش‌آرایی که هنوز خود را در تعطیلات نیم فصل تقویت نکرده سخت‌تر خواهد بود. فرش‌آرا با وجود محدودیتی که در نفرات خود دارد در فصل نقل و انتقالاتی نیم فصل هنوز نتوانسته بازیکنی جذب کند و با همان ترکیب و نفرات نیم فصل نخست به راه خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد. با توجه به وجود چهار تا پنج بازیکن سه کارته در فرش‌آرا و مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان در نیم فصل دوم، احتمالا تیم حسن‌زاده در ادامه راه با محدودیت بازیکن بیشتری مواجه شود که باید منتظر ماند مدیریت باشگاه فرش‌آرا برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->