درخواست نمایندگان مشهد از سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل و جولان اشغالی سه نفر در جریان چاقوکشی شهر لیون فرانسه زخمی شدند جدیدترین موضع گیری پادشاه اردن درباره غزه آمار شهدای حزب‌الله در راه قدس به ۳۱۶ نفر رسید (۶ خرداد ۱۴۰۳) حملات پیاپی حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهید و ۳ زخمی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ماکرون درباره مرگ اروپا هشدار داد حجت الاسلام اژه‌ای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ واکنش مرکز رسانه قوه قضاییه به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص احتمال کاندیداتوری اژه‌ای جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) بشار اسد به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت جلسه کابینه جنگی اسرائیل در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو عربستان سفیر خود در دمشق را تعیین کرد سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ویدئو | نماهنگ خداوند "ابراهیم" را دوست داشت وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست‌جمهوری را صادر کرد اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) تغییر نام منطقه حفاظت‌شده دیزمار به شهید جمهور
سرخط خبرها

حمله سنگین حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی + فیلم و نقشه

  • کد خبر: ۱۹۹۰۶۳
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
حمله سنگین حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی + فیلم و نقشه
حزب‌الله لبنان عصر امروز ( جمعه) از هدف قرار دادن شش موضع و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد موضع نظامی «العباد»، ارتش رژیم صهیونیستی را به‌صورت مستقیم هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که اردوگاه نظامی «خربه ماعر» با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفته و اهداف مورد نظر مستقیما مورد اصابت قرار گرفته اند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ دیگری نیز از هدف قرار دادن موضع نظامی «الراهب» با موشک‌های «برکان» و مواضع نظامی «رویسات العلم» و «الرادار» در کشتزارهای اشغالی «شبعا» با سلاح‌های مناسب خبر داد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد: "در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و غیور آنها، پادگان «میتات» در مجاورت شهرک «رمیش» را با سلاح‌های مناسب و به‌صورت مستقیم هدف قرار دادیم."

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که در نتیجه حمله حزب‌الله به پادگان میتات آتش در آن شعله‌وز شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کردند که حمله به پادگان میتات دست‌کم منجر به مجروح شدن دو نظامی صهیونیست شد.

در همین راستا، خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی انبار مهمات و سلاح ارتش لبنان در نزدیکی بیمارستان صحرایی در شهرک «عین ابل» را هدف قرار داده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->