هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادمین صفحه منافقین، افشاگری کرد + عکس و جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۹۴۷۸
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
ادمین صفحه منافقین، افشاگری کرد + عکس و جزئیات
ادمین صفحه منافقین در ایکس (توئیتر سابق) دست به افشاگری علیه این گروهک زده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ادمین صفحه منافقین، دقایقی قبل در پیج این گروهک در ایکس (توئیتر سابق) دست به افشاگری زده و نوشته:

«سلام من محسن ادمین پیچ [پیج]مجاهدین هستم.

فکر کنم بعد پست کردن این توئیت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای اگاهی مردم ایران.

سازمان اون چیزی که خیلی هاتون فکر میکنید نیست. اکثر نیرو‌هایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن نیرو‌های داخل ایران هم برای هر عملیات پول میگیرن و یا تهدید میشن که اگه همکاری نکنن به خانوادشون آسیب میرسه.

هدف سوشیال مدیایه سازمان اینه که که خونه بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره.

احتمالا این حساب الان پس گرفته میشه، چون من ادمین هستم و ایمیل اکانت مربوط به خود سازمان هست، ولی به زودی اطلاعات شبکه‌های سازمان در داخل ایران پخش میشه.

منتظر خبر‌های جدید باشید.»

ادمین صفحه منافقین افشاگری کرد + عکس و جزئیات

این اتفاق در حالی افتاده که بنا بر گزارش‌های قبلی، وضعیت درونی سازمان منافقین خصوصاً در رده بدنه، به شدت بهم ریخته و سران این گروهک با مشکلات زیادی برای نگه داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند.

در چند ماه گذشته فشار‌های کشور آلبانی به منافقین زیاد شده و سران این گروهک به دنبال انتقال آن‌ها به کشور‌های دیگر نظیر کانادا و آلمان هستند.

شیوه انتقال به دیگر کشور‌ها نیز با حواشی زیادی مواجه شده و اعضای بسیاری از روند انتقال و اولویت دادن به سرکرده‌های منافقین به شدت ناراضی هستند.

کشور آلبانی تمام تردد‌ها به مقر اشرف ۳ را تحت کنترل دارد و مریم رجوی سرکرده منافقین را  هم به این کشور ممنوع الورود کرده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->