بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حماس: در صورت فراهم بودن شرایط، آماده پذیرش آتش بس هستیم

  • کد خبر: ۲۰۱۲۳۶
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
حماس: در صورت فراهم بودن شرایط، آماده پذیرش آتش بس هستیم
یکی از مقامات ارشد حماس از آمادگی این جنبش برای پذیرش آتش بس در صورت تحقق شرایط خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنگ ۷۴ روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در غزه تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده است. از آنجا که ۲۰ تن از اسرای صهیونیست نیز در توحش این رژیم در غزه جان خود را از دست داده‌اند، فشار‌ها بر دولت نتانیاهو به منظور پذیرش مذاکرات برای تبادل اسرا با حماس افزایش یافته است. موضوعی که جنبش حماس برای آن شروطی دارد. 

به گزارش الجزیره، قاضی حامد، یکی از مقامات ارشد حماس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد دیدگاه حماس این است که خشونت علیه غیرنظامیان به پایان برسد، اما ما به دنبال توقف دائمی تخاصم هستیم نه یک گام موقت که در پس آن رژیم صهیونیستی حملات بیشتری در غزه انجام دهد. 

وی خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل کارزار جنگ تمام عیار خود علیه غزه را پایان بخشد، حماس می‌تواند به یک مصالحه بزرگ پایبند باشد. 

این مقام ارشد حماس در ادامه از عدم اعتماد این جنبش به جنبش فلسطینی فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس خبر داد و گفت: تشکیلات خودگردان نتوانست طی سال‌ها منازعه، کمک کافی در این زمینه کند. با این حال، ما آمادگی داریم با تشکیلات خودگردان وارد مذاکره با هدف برای داشتن یک دولت و یک سیاست واحد فلسطینی شویم. 

گرچه مقامات حماس توقف حملات اسرائیل را پیش شرط مذاکرات عنوان کرده‌اند، اما مقامات کابینه راستگرای دولت نتانیاهو به دنبال گرفتن بیشترین امتیاز در قبال آتش بس موقت غزه هستند. 

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: اکنون زمان آتش بس در غزه نیست بلکه اکنون زمان قاطعیت نظامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->