افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعرفه پزشکی تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۲۰۴۲۰۶
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
تعرفه پزشکی تغییر می‌کند؟
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تلاش می‌کنیم در مجلس و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه‌های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران و پنجمین کنگره بین المللی اینترنشنال درد که صبح امروز پنجشنبه ۱۴ دی در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: مقوله درد برای هیچکس به اندازه پزشکان جالب نیست؛ درد یکی از علائم حیاتی تلقی می‌شود، زیرا اگر دردی نباشد بسیاری از بیماری‌ها مشخص نمی‌شود.

وی افزود: درد جز لاینفک انسان‌هاست که باید فکر عاجلی برای درمان آنان شود و لازم است برای تامین تجهیزات مصرفی در تشخیص رشته درد تلاش شود تا بیماران و پزشکان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه‌های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

در ادامه این رویداد، محمد حسین دلشاد، دبیر اجرایی پنجمین کنگره اینترنشنال درد اظهار داشت: در کنگره امسال آخرین دستاورد‌های این رشته به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود؛ چراکه این رشته در کشور ایران روبه پیشرفت است و اکنون حدود ۵ دانشگاه افراد فوق تخصص این رشته را آموزش می‌دهند.

این فلوشیپ تخصصی کنترل درد گفت: سعی داریم در کنار برگزاری این کنگره کارگاه آموزشی برای آشنایی افراد با آخرین روش‌های بلوک‌های عصبی به وسیله سونوگرافی برگزار کنیم.

پنجمین کنگره بین‌المللی اینترنشنال درد و چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های هتل هما برگزار می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->