اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

تعرفه پزشکی تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۲۰۴۲۰۶
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
تعرفه پزشکی تغییر می‌کند؟
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تلاش می‌کنیم در مجلس و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه‌های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران و پنجمین کنگره بین المللی اینترنشنال درد که صبح امروز پنجشنبه ۱۴ دی در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: مقوله درد برای هیچکس به اندازه پزشکان جالب نیست؛ درد یکی از علائم حیاتی تلقی می‌شود، زیرا اگر دردی نباشد بسیاری از بیماری‌ها مشخص نمی‌شود.

وی افزود: درد جز لاینفک انسان‌هاست که باید فکر عاجلی برای درمان آنان شود و لازم است برای تامین تجهیزات مصرفی در تشخیص رشته درد تلاش شود تا بیماران و پزشکان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه‌های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

در ادامه این رویداد، محمد حسین دلشاد، دبیر اجرایی پنجمین کنگره اینترنشنال درد اظهار داشت: در کنگره امسال آخرین دستاورد‌های این رشته به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود؛ چراکه این رشته در کشور ایران روبه پیشرفت است و اکنون حدود ۵ دانشگاه افراد فوق تخصص این رشته را آموزش می‌دهند.

این فلوشیپ تخصصی کنترل درد گفت: سعی داریم در کنار برگزاری این کنگره کارگاه آموزشی برای آشنایی افراد با آخرین روش‌های بلوک‌های عصبی به وسیله سونوگرافی برگزار کنیم.

پنجمین کنگره بین‌المللی اینترنشنال درد و چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های هتل هما برگزار می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->