آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟
سرخط خبرها

ماجرای غیب شدن سردیس شیخ فضل‌الله نوری در تهران چیست؟

  • کد خبر: ۲۰۴۲۸۷
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
ماجرای غیب شدن سردیس شیخ فضل‌الله نوری در تهران چیست؟
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران توضیحاتی را درباره ادعا‌های مطرح شده پیرامون «غیب شدن سردیس شیخ فضل‌الله نوری» ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - مهدی مذهبی در واکنش به ادعا‌های مطرح شده در فضای مجازی پیرامون غیب شدن سردیس شیخ فضل‌الله نوری در میدان صنعت و ابتدای بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، گفت: جمع‌آوری سردیس این شخصیت برجسته، به دلیل اصلاح ترافیکی در محدوده و به درخواست شهرداری منطقه انجام شده است.

وی با اعلام اینکه پس از اصلاح ترافیکی در این محدوده، مجدداً سردیس شیخ فضل‌الله نوری در محل نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته پیش از جمع‌آوری این سردیس، در ابتدای بزرگراه شیخ فضل‌الله سردیس دیگری نصب شده بود، اما در مجموع پس از اصلاحات ترافیکی، سردیس شیخ فضل‌الله مجدداً در محل نصب می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->