آتش‌سوزی در پارک ملی کرخه مهار شد + جزییات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) حمله سارق سابقه دار به ماموران پلیس با چاقو جاده هراز مسدود شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات
سرخط خبرها

هشدار نارنجی هواشناسی درباره افزایش سرما در خراسان رضوی (۱۵ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۳۰۶
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
هشدار نارنجی هواشناسی درباره افزایش سرما در خراسان رضوی (۱۵ دی ۱۴۰۲)
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خصوص بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در روز‌های ابتدایی هفته آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی، از امشب بارش‌های پراکنده باران و برف به خصوص مناطق جنوبی را فرا می‌گیرد.

بر اساس این اطلاعیه، پیش‌بینی می‌شود دمای شبانه در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی به صفر و زیر صفر برسد. کمینه دمای هوا نیز در استان تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: شهرستان‌های کلات، گلبهار، سرخس، مشهد، طرقبه شاندیز، صالح آباد و فریمان بیشترین تاثیرپذیری را از این پدیده‌های جوی خواهند داشت.

همچنین در این اطلاعیه بر اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی به علت سرما و بارش برف تاکید شده است.

هشدار نارنجی شدت بیشتری از هشدار زرد رنگ دارد. در این نوع هشدار پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود، از این رو برای آماده باش دستگاه‌های مسوول، هشداری با چنین رنگی برای مقابله با این پدیده خسارت زا صادر شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->