ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

واکنش آموزش و پرورش خوزستان به ضرب و شتم یک معلم در اهواز

  • کد خبر: ۲۰۴۷۶۶
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
واکنش آموزش و پرورش خوزستان به ضرب و شتم یک معلم در اهواز
روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در خصوص جزییات حادثه ضرب و شتم یک معلم در یکی از مدارس اهواز توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در توضیحاتی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم نیروی فرهنگی یکی از مدارس اهواز اعلام کرد؛ اولیای یک دانش‌آموز در روز ملاقات چهره به چهره یکی از مدارس ناحیه چهار اهواز از وضعیت انضباطی فرزند خود مطلع می‌شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه آورده است: این موضوع منجر به تقاضای جابه‌جایی آن دانش‌آموز توسط، ولی از مدرسه و دریافت پرونده تحصیلی وی می‌شود.

در بخش دیگری از این‌توضیات عنوان شده که، پس از وقوع مشاجره بین ۲ طرف، نیروی انتظامی با حضور در آموزشگاه اقدام به تنظیم صورت جلسه کرده و مسئول آموزشگاه نیز گزارش موضوع را به حراست و بازرسی اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز ارسال کردند تا پیگیری‌های مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

طبق گفته روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز در راستای دفاع از حقوق نیروی فرهنگی، پیگیری‌های قضایی را دستور کار قرار داده است.

مطلبی در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم یک نیروی فرهنگی در یکی از مدارس منطقه کوی علوی اهواز منتشر شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->