اسکن دیجیتالی پیشرفته جزئیات جدیدی از غرق‌شدن کشتی تایتانیک آشکار کرد خط و نشان ترامپ برای TSMC: یا در آمریکا کارخانه بسازید یا مالیات ۱۰۰ درصدی بدهید آیفون ۱۷ پرو یک قابلیت ویژه خواهد داشت: ضبط هم‌زمان با دوربین جلو و عقب نتایج بررسی‌های تلسکوپ هابل: یک روز در اورانوس طولانی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم درخواست ایلان ماسک از ترامپ برای لغو تعرفه‌های جدید ChatGPT روی تصاویری که رایگان تولید می‌کند برچسب می‌زند هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آیفون از ترس گرانی بعد از اعمال تعرفه‌های جدید ترامپ تمرکز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۴ بر کوانتوم، فوتونیک و هوش مصنوعی خواهد بود احتمال قطعی گسترده خطوط مخابرات و اینترنت در تابستان امسال (۱۴۰۴) سازمان فضایی ایران کپسول زیستی حمل انسان به فضا را امسال آزمایش می‌کند زمان انتشار آپدیت One UI ۷ برای گوشی‌های سامسونگ + فهرست نتیجه پژوهشی جدید: مصرف ماریجوانا بر فعالیت مغز و حافظه تأثیر می‌گذارد کاهش مصرف اینترنت کشور در زمان پخش سریال «پایتخت»! + عکس معنای «گوگل» افشا شد| تاریخ سازی یک اشتباه تایپی گوشی هوشمند، سومین کالای عمده وارداتی در سال ۱۴۰۳ بوده است آیا طراحی آیفون ۱۷ پرو متفاوت از نسل قبل خواهد بود؟ هوش مصنوعی واتساپ و اینستاگرام معرفی شد | Llama ۴، قوی‌تر از مدل‌های گوگل و OpenAI درباره گوشی جدید اینفینیکس که در هوا عطر پخش می‌کند + مشخصات و قیمت همه‌چیز درباره Corleo، ربات چهارپای کاوازاکی که می‌توانید سوارش شوید + فیلم راهنمای افزایش سرعت اینترنت رایتل 4g نتایج تحقیقات جدید: افراد متأهل بیشتر از مجردان به زوال عقل مبتلا می‌شوند
سرخط خبرها

اپل با یک ویدئو تبلیغاتی جدید ویژگی‌های ویژن پرو را به رخ متا کشید + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۸۹۶۹
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
اپل با یک ویدئو تبلیغاتی جدید ویژگی‌های ویژن پرو را به رخ متا کشید + فیلم
اپل تنها چند روز قبل از ارسال اولین محموله اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) برای مشتریانش ویدئوی تبلیغاتی جدیدی برای این هدست واقعیت ترکیبی منتشر کرده است.
کاظم کلانتری
خبرنگار کاظم کلانتری

شهرآرانیوز - روز گذشته گزارشی منتشر شد که می‌گفت شرکت متا خود را رقیب اصلی اپل ویژن پرو می‌داند و گمان می‌کند محصول بعدی‌اش همان جایگاهی را پیدا می‌کند که اکنون اندروید بین گوشی‌های هوشمند دارد.

حالا ویدیوی ۶۸ ثانیه‌ای جدید اپل به سبک معمول ویدئوهای تبلیغاتی این شرکت بر چیزهای مشخصی تأکید می‌کند: سبک زندگی امیدوارانه، سفر، خانواده و دوستان. نام این ویدئو «سلام اپل ویژن پرو» است و یک جمله تبلیغاتی هم دارد: «شما می‌توانید کار‌هایی را که دوست دارید به روش‌هایی انجام دهید که قبلاً هرگز ممکن نبود.»

این ویدئو پیش‌نمایشی مفید از برخی ویژگی‌های ویژن پرو ارائه می‌دهد: تماشای فیلم، کار بر روی ارائه‌ها در یک فضای سه‌بعدی مجازی، برقراری تماس‌، نمایش تصاویر و ویدیو‌هایی که در اطراف میدان دید شما قرار می‌گیرند، و موارد دیگر.

جالب است که برای نمایش ویژگی تماشای فیلم، «ناپلئون» ریدلی اسکات انتخاب شده است، فیلمی که هفت دقیقه بیشتر از عمر باتری تخمینی ویژن پرو زمان دارد.

از طرف دیگر متا کوئست ۳ و متا کوئست پرو در رقابت مستقیم با دستگاه جدید اپل هستند، اما به نظر نمی‌رسد مدیران متا از ورود ویژن پرو بیش از حد آشفته باشند. طبق گفته وال استریت ژورنال، متا امیدوار است که ویژن پرو به طور کلی علاقه به این فناوری را افزایش دهد و منجر به فروش بیشتر هدست‌های ارزان‌تر متا شود.

ویژن پرو درباره پذیرش تجربیات واقعیت ترکیبی و بهبود کنترل حرکات طبیعی، «تفکر متا» را تحت تأثیر قرار داده است. هدست اپل به ردیابی چشم و انگشتان متکی است، در حالی که دستگاه‌های متا عمدتاً توسط کنترل‌کننده‌های فیزیکی کار می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->