اولین تصاویر رسمی از هدست XR سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی s۲۵ مقایسه مشخصات سری گلکسی S۲۵ با شیائومی ۱۵ و آیفون ۱۶ + جدول ویدئو | معرفی رسمی Galaxy S25 Ultra مقایسه سری گلکسی s۲۵ با سری گلکسی s۲۴ سامسونگ + جدول قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازار | پیش‌فروش گلکسی S۲۵ آغاز شد ویدئو | آنباکس گلکسی اس ۲۵ اولترا از پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری هوش مصنوعی ترامپ چه می‌دانید؟ سری گلکسی S25 سامسونگ رونمایی شد| اعلام قیمت و تاریخ عرضه پرچم‌دار جدید رقابت انسان‌ها و ربات‌ها در نیمه‌ماراتن چین نسخه تکامل‌یافته ماهواره کوثر سال آینده به فضا پرتاب می‌شود گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید تجار بالاخره می‌توانند آیفون‌هایی را که شناسه‌شان باز شده، ثبت سفارش کنند توکن PX «نات پیکسل» لیست شد + قیمت اولیه راس اولبریکت کیست؟ | خالق موفق‌ترین دارک‌وب خریدوفروش مواد مخدر ترامپ برای راس اولبریکت، خالق وب‌سایت «جاده‌ی ابریشم»، فرمان عفو صادر کرد استعفای رئیس ناسا آمریکا همزمان با آغاز دولت دوم ترامپ فرهنگستان جایگزین «فوروارد» را معرفی کرد ترامپ دستور بایدن برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی را لغو کرد آیا رمزارزها در نوسان‌ نرخ ارز اثرگذار هستند؟ بیش از ۵۷ هزار حمله سایبری در پاییز ۱۴۰۳ علیه ایران اتفاق افتاد+جزئیات با حمایت ترامپ، ممنوعیت تیک تاک در آمریکا برداشته شد
سرخط خبرها

«اُفود»، رقیب «اسنپ فود»، در مشهد آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۲۰۹۹۲۹
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
«اُفود»، رقیب «اسنپ فود»، در مشهد آغاز به کار کرد
سرویس سفارش غذای «اُفود» به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد؛ پلتفرمی که با سرمایه‌گذاری گلرنگ راه‌اندازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - رستوران، کافه، پروتئین، نانوایی، قنادی، میوه و آبمیوه و بستنی سرویس‌های فعال بر بستر افود هستند. همچنین درحال‌حاضر سفارش‌های کاربران با پیک رایگان تحویل داده می‌شود.

در اکوسیستم استارتاپی از افود به‌عنوان یک رقیب جدی برای اسنپ‌فود یاد می‌شود؛ رقیبی که می‌تواند انحصار را به نفع مشتری و کاربر نهایی بشکند. البته «زودکس» نیز یکی دیگر از بازیگران حوزه سفارش آنلاین غذاست که نزدیک به یک سال است که فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است. البته دیجی‌کالاجت نیز مدت‌هاست در زمینه ارسال محصولات سوپرمارکتی، نان، قهوه و... فعالیت می‌کند، اما هنوز به حوزه سفارش آنلاین غذا وارد نشده است.

امین سلامی پرگو مدیرعامل و بنیانگذار افود، چندی پیش در پستی که در شبکه اجتماعی لینکدین خود منتشر ساخته اعلام کرده اندازه بازار سفارش غذا در ایران ۳.۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که با توجه به نرخ فعلی دلار ارزشی بیش از ۱۷۷ همت دارد. سلامی حجم بازار آنلاین غذا از این مارکت را ۱۷٪ (حدود ۳۰ همت) اعلام کرده‌است: «از کل حجم بازار آنلاین غذا حدود ۱۵٪ سهم پلتفرم‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازیگران محلی است و ۸۵٪ آن سهم بازیگر فعلی این حوزه است. اگر متوسط ارزش هر سفارش غذا را به طور میانگین ۳۰۰هزار تومان در نظر بگیریم، روزانه در حدود ۲۵۰.۰۰۰ تا ۲۸۰.۰۰۰ سفارش آنلاین غذا از سرویس‌های مختلف غذا، کافه و ... وجود دارد. اما مولفه‌های تاثیرگذار در بهبود وضعیت رقابت و سرویس‌دهی به مشتریان در بازاری با این خصوصیات و ابعاد چه چیز‌هایی می‌تواند باشد؟ بدون‌شک یکی از شاخصه‌های مهم رضایتمندی مشتری، داشتن قدرت انتخاب است. امکان انتخاب، در وضعیت فعلی بازار تحویل غذای ایران، با از بین رفتن فرصت رقابت، از مردم گرفته شده است. اما ماجرای امروز از دیروز متفاوت خواهد بود و با توجه به تفاوت شرایط بازار، تمرکز بیشتر روی ارائه سرویس بهتر و سریعتر به جای صرف انرژی و هزینه برای کسب انحصار بازار، امکان تغییر قواعد بازی را فراهم می‌کند.»

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->