اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد دیدار سرپرست ریاست‌جمهوری با حمید نوری مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشگیری از افزایش تنش‌ها، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن
سرخط خبرها

ارتش اسرائیل با طرح حمله زمینی به رفح موافقت کرد

  • کد خبر: ۲۱۱۲۷۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
ارتش اسرائیل با طرح حمله زمینی به رفح موافقت کرد
ارتش رژیم صهیونیستی در تکمیل اقدامات جنایتکارانه خود با طرح حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه موافقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: طرح‌های عملیات نظامی در رفح را تایید کردم.

وی در این باره تصریح کرد: در صورت لزوم این طرح را صرفا از جنبه سیاسی مورد بررسی قرار خواهیم داد و آماده اجرای آن هستیم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در تکاپو برای توجیه حمله به رفح گفت: هرچه حلقه محاصره بر حماس تنگ‌تر شود، هدف جنگ زودتر محقق خواهد شد.

وی به زعم خود افزود: تعمیق عملیات نظامی در نوار غزه، دستیابی به توافقی واقع‌بینانه برای بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در غزه) را تضمین می‌کند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شد.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف بین نتانیاهو و هرتزی هالوی بر سر عملیات احتمالی در رفح پرده برداشت.

رسانه صهیونیستی «کان» شنبه شب گزارش داد که آمریکا از اسرائیل خواست که از عملیات نظامی و حمله به رفح بویژه در ماه (مبارک) رمضان خودداری کند.

حماس، عربستان، امارات، مصر و قطر و شماری از کشور‌های اروپایی ازجمله فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا نیز نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->