مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

شیربیگی: حتی یک پیام تبریک از سوی مسئولین کرمانشاه نداشتم

  • کد خبر: ۲۱۲۸۳
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
شیربیگی: حتی یک پیام تبریک از سوی مسئولین کرمانشاه نداشتم
ملی‌پوش تیم هیات فوتبال خراسان که اهل اسلام آبادغرب است و نامش در میان ۱۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن فوتسال بانوان جهان قرار گرفته، از بی‌تفاوتی مسئولین کرمانشاه به کسب این افتخار گلایه کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سارا شیربیگی بااشاره به انتخابش به عنوان یکی از ۱۰ بازیکن برتر فوتسال بانوان در سال ۲۰۱۹، اظهار کرد: انتخاب ۱۰ بازیکن برتر فوتسال هرساله انجام می‌شود و انتخاب این بازیکنان هم براساس موفقیت‌های فردی و تیمی است که در طول یکسال داشته‌اند.

وی تصریح کرد: قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیایی و انتخابم به عنوان خانم گل آسیا، قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر همراه با تیم نامی نو و انتخابم به عنوان خانم گل و بهترین بازیکن ایران باعث شد تا در این لیست قرار بگیرم.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران کسب این عنوان را افتخاری برای کرمانشاه دانست و گفت: اینکه نام یک کرمانشاهی در کشور، آسیا و جهان مطرح می‌شود، افتخاری برای استان است، اما متاسفانه هیچ تماس و حتی یک پیام تبریک از سوی مسئولین استان بویژه مسئولین ورزشی نداشتم.

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی مسئولین ورزش استان به فوتسال و فوتبال بانوان در کرمانشاه، افزود: ورزش بانوان در کرمانشاه خیلی وقت است که فراموش شده و فوتسال بانوان هم که کاملا تعطیل است.
شیربیگی تصریح کرد: بی توجهی مسئولین به این رشته درحالی است که پتانسیل‌های زیادی در آن داریم و در هر تیم لیگ برتری حداقل یک بازیکن از کرمانشاه حضور دارد.

وی اضافه کرد: وقتی موضوع مهمی مانند انتخاب یک دختر از کرمانشاه در لیست بهترین‌های فوتسال دنیا که کمتر اتفاق می‌افتد، برای مسئولین ورزش استان چندان مهم نیست، شکل گیری یک تیم و فراخوان بازیکنان کرمانشاهی از دیگر استان‌ها نیز اهمیتی ندارد.

بازیکن تیم لیگ برتری هیات خراسان رضوی عنوان کرد: نزدیک به ۱۰ سال است که در شهر‌های مختلف ایران بازی می‌کنم و در همه این شهر‌ها توجه مسئولین به ورزش استان را دیده‌ام و برای تیم هایشان اسپانسر جذب می‌کنند. در حال حاضر هم که در تیم هیات خراسان رضوی توپ می‌زنم، اسپانسر این تیم شورای شهر و شهرداری این استان هستند.

شیربیگی افزود: بی توجهی به فوتسال بانوان در کرمانشاه باعث شده تا بازیکنان این رشته از کرمانشاه مهاجرت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->